8 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Official Site
Hotels.comUS$ 108
PricelineUS$ 108
Trip.comUS$ 120
Beoordeeld op 19 oktober 2016 via mobiele applicatie

Het hotel zit op een centrale locatie, leuk gelegen aan pleintje. Kamer is netjes, fijn bed en veel ruimte voor spullen in de badkamer. Parkeren bij hotel is 20 euro voor 24 uur, goed gereld en prima parkeergelegenheid onder het hotel.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 7 oktober 2014

Tijdens ons bezoek aan Brussel vier nachten genoten van dit recentelijk gerenoveerde Aparthotel, De studio was zeker niet groot maar brandschoon en de keuken in de studio bood alles om een goed ontbijt en een eenvoudige avondmaaltijd te bereiden. Dit laatste is prettig in verband met de niet bepaald gunstige prijzen van de Brusselse restaurants. De ligging is perfect te noemen. Het plein waar het hotel aan ligt biedt mooie waterpartijen met schitterende fonteinen, heel veel restaurants en café's met prima terrassen en overal is de bediening even goed. Alle Brusselse bezienswaardigheden liggen bijna op loopafstand en voor de wat verder gelegen bestemmingen is een metro station bijna voor de deur van het hotel. Het personeel is zeer voorkomend en weet nog wat het woord service betekent. Het enige nadeel heeft de renovatie opgeleverd. Ongetwijfeld waren de vloeren van de kamers vroeger bekleed met tapijt. Volkomen terecht heeft men nu gekozen voor een vinylvloer die veel hygiënischer is en eenvoudiger schoon te houden is. Nadeel is dat men nu veel meer hoort van de bovenburen. Schuiven met stoelen, lopen op schoenen en dergelijke en dat heeft wel gestoord.

Kamertip: Afhankelijk van wat de gast wil. De voorkant van het hotel biedt een prachtig uitzicht op het plein maar dat neemt natuurlijk wat geluidsopbrengst met zich mee. Wordt echter helemaal goedgemaakt door het fraaie uitzicht. Op de hogergelegen etages biedt dat uitzicht zelfs een mooie zonsondergang. de kamers met blik op de binnentuin bieden absolute rust en stilte. Het uitzicht is echter niet te vergelijken met dat uit de kamers aan de voorzijde.
Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 12 augustus 2014

Samen met mijn vriendin had ik als verrassing dit hotel geboekt, het hotel ligt pal aan een belangrijk gedeelte van de kerstmarkt! Hier hoor je overigens niets van. Onze kamer was erg schoon en het zag er allemaal erg netjes en modern uit!

Kamertip: Vraag een kamer aan het Sint Katelijne plein, dat is echt de moeite waard!
Datum van verblijf: december 2013
Beoordeeld op 12 september 2013

Citadines (Ascot) bestaat uit studio's en appartementen, en zijn met name voor de zakelijke reiziger handig. Aangenaam, rustig gelegen, toch niet ver van het centrum. Veel restaurants in de omgeving (vooral vis op het menu). Ontbijt gemiddeld/matig, kaas was wat oud. Hond mag tegen vergoeding (EUR 10) mee, parkeren in omdergrondse garage (EUR 18). Kamers vrij duur, housekeeping slechts eenmaal per week.

Kamertip: Voorzijde het meest aangenaam (uitzicht).
Datum van verblijf: september 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 februari 2012

165 euro voor een nacht is te duur voor een kamer die er uit ziet alsof er sinds de jaren tachtig niet veel meer gebeurd is. N.b. Exclusief ontbijt!

Lokatie is overigens wel leuk :)

Datum van verblijf: maart 2011