Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Julia
Leiden, Nederland

Fijn hotel

Beoordeling van 9Hôtel Sablon
4,0 van 5 bollen6 aug 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Fijn hotel, qua voorzieningen ideaal. Ligging midden in de stad is ook perfect. Hierbij komt wel het nadeel kijken dat er wel wat geluidsoverlast van buiten is. Het is namelijk gelegen aan een drukke weg.

Personeel is erg vriendelijk en de kamers worden netjes schoongemaakt elke dag.

De ontbijtzaal was bij ons wel steeds vol, mocht je willen ontbijten in het hotel kan je dus het best vroeg in de ochtend komen.
Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest Service Team, Propriétaire van 9Hôtel Sablon, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 11 dec 2023

Geachte mevrouw/ heer,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn verheugd te horen dat u ons hotel over het algemeen prettig vond, met ideale voorzieningen en een perfecte ligging midden in de stad.
We nemen uw opmerkingen over geluidsoverlast en drukte in de ontbijtzaal serieus. Onze excuses voor eventueel ongemak. We willen u verzekeren dat we stappen zullen ondernemen om deze zaken aan te pakken en uw volgende verblijf nog aangenamer te maken.
We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en u een verbeterde ervaring te bieden.
Met vriendelijke groet
Madeleine EBA Assistante de Direction 9Hotel Collection
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 218
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Expedia.com
    € 219
  • Hotels.com
    € 218
  • Priceline
    € 218
0.4 km van 9Hôtel Sablon
Gratis wifi
Bar/lounge
€ 127
Volledig restitueerbaar
  • Priceline
    € 127
  • Official website
    € 47
  • Vio.com
    € 127
0.7 km van 9Hôtel Sablon
Gratis wifi
Bar/lounge
€ 89
  • Vio.com
    € 85
  • Official Site
    € 83
  • Trip.com
    € 85
1.0 km van 9Hôtel Sablon
Gratis wifi
Bar/lounge
€ 118
  • Trip.com
  • ZenHotels.com
    € 87
  • Priceline
0.6 km van 9Hôtel Sablon
Restaurant
Bar/lounge
€ 126
  • Expedia.com
    € 126
  • Trip.com
    € 123
  • Pullman
    € 126
1.5 km van 9Hôtel Sablon
Gratis wifi
Restaurant
€ 112
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Expedia.com
    € 113
  • Agoda.com
    € 101
  • Hotels.com
    € 113
1.5 km van 9Hôtel Sablon
Gratis wifi
Bar/lounge
€ 88
  • StayForLong
  • Official Site
    € 48
  • Priceline
    € 88
1.9 km van 9Hôtel Sablon
Gratis wifi
Huisdieren ok
€ 91
  • StayForLong
  • Official Site
    € 45
  • Priceline
    € 91
1.6 km van 9Hôtel Sablon
Gratis wifi
Bar/lounge
€ 123
  • Expedia.com
    € 123
  • StayForLong
    € 121
  • Priceline
0.8 km van 9Hôtel Sablon
Gratis wifi
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    € 108
  • Expedia.com
    € 128
1.1 km van 9Hôtel Sablon
Gratis wifi
Restaurant
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordelingen (924)
Beoordelingen filteren
924 resultaten
Waardering van reizigers
478
279
100
32
35
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
478
279
100
32
35
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 924 beoordelingen
Beoordeeld op 12 juli 2022

Zeer vriendelijk personeel. Online check in geregeld voor een snelle afhandeling aan de balie bij aankomst, echter de kamer was om 15.00u niet gereed, moest 1 uur wachten terwijl we die tijd eigenlijk niet hadden. Kreeg wel een drankje aangeboden maar dat was toch een slechte zaak. Daarnaast deed de airco in de kamers het niet terwijl het een zeer warme dag was met bijna 29 gr. Er was helaas ook geen ventilator meer beschikbaar. Het was moeilijk om reparateurs te vinden maar toch was dit ook heel lastig. Buiten deze twee dingen kan het best een goed hotel zijn met prima ligging.

Datum van verblijf: juli 2022
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank svanerven
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest Service Team, Propriétaire van 9Hôtel Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2023

Beste Gast,
Dank voor uw feedback. Onze excuses voor het ongemak tijdens uw verblijf. We waarderen uw begrip en hopen u in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden.
Met vriendelijke groet

Madeleine EBA Assistante de Direction 9Hotel Collection

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 mei 2022 via mobiele applicatie

Prima hotel voor ons korte verblijf in Brussel! Super vriendelijke ontvangst, mooie kamer en (kleine) wellness was perfect voor onze kinderen. Ligging aan de Zavel is perfect om Brussel te ontdekken. Ontbijt is niet super uitgebreid, maar gewoon goed. Wij komen graag terug!

Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank TheUgly
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest Service Team, Propriétaire van 9Hôtel Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2023

Beste Gast,
Dank voor je vriendelijke woorden! We zijn verheugd dat je hebt genoten van je verblijf. We willen je laten weten dat er recentelijk een nieuw team is gekomen, toegewijd aan uitmuntende service. We kijken ernaar uit om je weer te mogen verwelkomen en je een nog betere ervaring te bieden.
Met vriendelijke groet,
Madeleine EBA Assistante de Direction 9Hotel Collection

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 april 2022

Bij aankomst merkten we meteen dat we geen aparte bedden hadden zoals gevraagd. Ze konden dit zogezegd niet terugvinden in onze reservatie. Terwijl we dit zeker gevraagd hadden bij het online boeken. Onzr kamer was netjes en modern, maar rook echt niet aangenaam. Vermoedelijk door een probleem met de afloop? Er hing een putjes/rioollucht. We hebben dit gemeld en kregen enkel verontschuldigingen. Het ontbijt was wat beperkt en de broodjes en croissants waren super hard, leken eerder van 3 dagen geleden. Beetje een teleurstelling voor die prijs. Sauna en zwembad zijn mooi,maar ook veel kleiner dan het lijkt op de foto's. Er zijn ook maar 2 ligstoelen. Dus dan is het snel "druk".

Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank ManonVC6348
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest Service Team, Propriétaire van 9Hôtel Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2023

Beste gast,
Dank voor het delen van je ervaring. Onze excuses voor de ongemakken tijdens je verblijf. Jouw opmerkingen zijn waardevol voor ons, en we zullen deze kwesties snel aanpakken om ervoor te zorgen dat je in de toekomst een betere ervaring hebt.
Met vriendelijke groet,

Madeleine EBA Assistante de Direction 9Hotel Collection

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 januari 2022

Kamers zijn schoon en ruim maar aan de hoge prijs
er wordt op dit moment nu wel in het hotel verbouwd. Dit had online gemeld moeten worden. Ik vond het heel storend om naar het geboor te luisteren tijdens het ontbijt. Ook heb ik om deze reden ook geen gebruik gemaakt van de Spa faciliteiten. Teveel ruis en alles behalve rustgevend.

Datum van verblijf: januari 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank kellyeL4727MO
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest Service Team, Propriétaire van 9Hôtel Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2023

Beste Myellis,
Dank je wel voor je waardevolle feedback. We willen ons oprecht verontschuldigen voor eventuele overlast veroorzaakt door de huidige renovaties. We zijn verheugd je te laten weten dat er een nieuwe directie is, die graag haar vernieuwingen met je deelt bij je volgende bezoek. We hopen je binnenkort weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten, Madeleine EBA Adjointe de Direction 9Hotel Sablon

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 augustus 2021

Wij hebben dit hotel gekozen voor zijn ligging dicht bij het centraal station daar we de volgende dag een vlucht hadden naar Krakow.
Onthaal was zeer vriendelijk en misschien iets te uitgebreid ;-). Kamer was netjes en alles was aanwezig. Ontbijt was gewoon basic maar wel met een norse meneer omdat we juist om 07u00 bij starttijd aanwezig waren. Was waarschijnlijk nog niet helemaal klaar. Moesten wel een trein + vlucht halen hé.
Hotel is aan te raden maar blinkt ook niet uit. Voordeel is wel het kleine zwembadje waar men 's avonds nog eens kan relaxen, nabijheid station en niet ver van het centrum.

Datum van verblijf: augustus 2021
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Jamy G
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest Service Team, Owner van 9Hôtel Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2024

Geachte mevrouw, geachte heer,
Wij willen onze oprechte dank uitspreken voor uw gedetailleerde feedback en positieve opmerkingen over uw verblijf in 9Hotel Sablon in 2021. We zijn verheugd te vernemen dat u genoten heeft van uw ervaring in ons etablissement.
We nodigen u graag uit om ons opnieuw te bezoeken en de verbeteringen en aanpassingen te ontdekken die we hebben doorgevoerd sinds uw laatste bezoek. We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in 9Hotel Sablon en u een nog memorabelere ervaring te bieden.
Met vriendelijke groeten,

Madeleine EBA
Assistante de Direction
9Hotel Collection

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken