Hotel Metropole(Brussel)(Heel veel waar voor je geld!)
131 US$
127 US$
  • Restaurant
Vintage Hotel Brussels(Saint-Gilles)(Heel veel waar voor je geld!)
67 US$
60 US$
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 80 US$ per nacht.

171 US$
158 US$
  • Restaurant
Novotel Brussels City Centre Hotel(Brussel)(Heel veel waar voor je geld!)
152 US$
  • Zwembad
NH Brussels Bloom(Saint-Josse-ten-Noode)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
100 US$
Agoda.com
189 US$
166 US$
118 US$
  • Restaurant
The Hotel - Brussels(Brussel)
167 US$
141 US$
176 US$
144 US$
Priceline
  • Restaurant
Pullman Brussels Centre Midi Hotel(Brussel)(Heel veel waar voor je geld!)
150 US$
137 US$
Agoda.com
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

1 overnachting gedaan in Brussel. Kamer was netjes, rustig en ruim, bed was heel goed. Zeker OK voor de prijs. Vlakbij het Schumanplein en de Europese Instellingen. (en ik moet hier nog aan mijn 200 tekens geraken maar heb eig niet veel meer te zeggen)

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Hans_Rientjes, Directeur général van New Hotel Charlemagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2018

We appreciate you taking the time to review your stay at the Newhotel, thank you for your comment. Best regards

4 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vieze vloerbedekking, vies behang, niet werkende WiFi en kapotte douche. Locatie is vlak bij EU gebouwen. Het ontbijt is prima. Al met al niet best. Het bed was prima en gelukkig schoon. Bij een goed alternatief zou ik niet twijfelen....

Verbleef: april 2017, reisde alleen
Hans_Rientjes, Directeur van New Hotel Charlemagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 april 2017

Dear Bart, we are deeply sorry about the problem you mention in your review. We take note of the problems encountered during your stay, in order to improve our services and quality. We hope to see you in best conditions. Kind regards.

21 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst bij de receptie. De hotelkamer viel wel wat tegen. Deze was erg gedateerd en niet al te groot. Er is geen waterlopen, maar wel een Nespresso apparaat. Voor een cupje moet je echter €2,50 betalen, hetgeen wel erg veel is. Van het ontbijtbuffet heb ik geen gebruik gemaakt.

Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Hans_Rientjes, Director van New Hotel Charlemagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 januari 2017

Dear Dennis L, Thank you for your comment. We take note about your remarks. See you soon!

2 november 2015 beoordeeld

De douche is een groot probleem het heeft 10/15 min geduurd voor dat ik het aan de gang kreeg,je moet namelijk aan de slang treken voor het water te stroomen van de kraan naar de douche kop een hele rare douche.
Op het weekend kun je gratis parkeren voor het hotel

Kamertip: ik stond 10 minuten in het bad voor dat ik de douch aan het werk kreeg,
  • Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
Hans_Rientjes, Gérant van New Hotel Charlemagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 december 2015

Thank you for your comment. We take into account your remarks. We hope to see you soon for your next trip in Brussels.

10 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamers op de eerste verdieping zijn gedateerd qua badkamer en elektra. Wel goed bed. Gratis WiFi werkt niet naar behoren en ontbijt was matig. Positief is gratis parkeervoorziening. Vriendelijk personeel aanwezig en locatie is top dichtbij Europese instellingen.

Verbleef: oktober 2014, reisde voor zaken
Hans_Rientjes, Director van New Hotel Charlemagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2014

Thank you for sharing your experience and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerest regards.