Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

1 overnachting gedaan in Brussel. Kamer was netjes, rustig en ruim, bed was heel goed. Zeker OK voor de prijs. Vlakbij het Schumanplein en de Europese Instellingen. (en ik moet hier nog aan mijn 200 tekens geraken maar heb eig niet veel meer te zeggen)

Datum van verblijf: mei 2018
Hans_Rientjes, Directeur général van New Hotel Charlemagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2018

We appreciate you taking the time to review your stay at the Newhotel, thank you for your comment. Best regards

Beoordeeld op 4 april 2017 via mobiele applicatie

Vieze vloerbedekking, vies behang, niet werkende WiFi en kapotte douche. Locatie is vlak bij EU gebouwen. Het ontbijt is prima. Al met al niet best. Het bed was prima en gelukkig schoon. Bij een goed alternatief zou ik niet twijfelen....

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde alleen
Hans_Rientjes, Directeur van New Hotel Charlemagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2017

Dear Bart, we are deeply sorry about the problem you mention in your review. We take note of the problems encountered during your stay, in order to improve our services and quality. We hope to see you in best conditions. Kind regards.

Beoordeeld op 21 oktober 2016 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst bij de receptie. De hotelkamer viel wel wat tegen. Deze was erg gedateerd en niet al te groot. Er is geen waterlopen, maar wel een Nespresso apparaat. Voor een cupje moet je echter €2,50 betalen, hetgeen wel erg veel is. Van het ontbijtbuffet heb ik geen gebruik gemaakt.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Hans_Rientjes, Director van New Hotel Charlemagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2017

Dear Dennis L, Thank you for your comment. We take note about your remarks. See you soon!

Beoordeeld op 2 november 2015

De douche is een groot probleem het heeft 10/15 min geduurd voor dat ik het aan de gang kreeg,je moet namelijk aan de slang treken voor het water te stroomen van de kraan naar de douche kop een hele rare douche.
Op het weekend kun je gratis parkeren voor het hotel

Kamertip: ik stond 10 minuten in het bad voor dat ik de douch aan het werk kreeg,
Datum van verblijf: november 2015
Hans_Rientjes, Gérant van New Hotel Charlemagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2015

Thank you for your comment. We take into account your remarks. We hope to see you soon for your next trip in Brussels.

Beoordeeld op 10 oktober 2014 via mobiele applicatie

Kamers op de eerste verdieping zijn gedateerd qua badkamer en elektra. Wel goed bed. Gratis WiFi werkt niet naar behoren en ontbijt was matig. Positief is gratis parkeervoorziening. Vriendelijk personeel aanwezig en locatie is top dichtbij Europese instellingen.

Datum van verblijf: oktober 2014
Reistype: Reisde voor zaken
Hans_Rientjes, Director van New Hotel Charlemagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2014

Thank you for sharing your experience and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerest regards.