Beoordeeld op 21 oktober 2016 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst bij de receptie. De hotelkamer viel wel wat tegen. Deze was erg gedateerd en niet al te groot. Er is geen waterlopen, maar wel een Nespresso apparaat. Voor een cupje moet je echter €2,50 betalen, hetgeen wel erg veel is. Van het ontbijtbuffet heb ik geen gebruik gemaakt.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Hans_Rientjes, Director van New Hotel Charlemagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2017

Dear Dennis L, Thank you for your comment. We take note about your remarks. See you soon!

Beoordeeld op 2 november 2015

De douche is een groot probleem het heeft 10/15 min geduurd voor dat ik het aan de gang kreeg,je moet namelijk aan de slang treken voor het water te stroomen van de kraan naar de douche kop een hele rare douche.
Op het weekend kun je gratis parkeren voor het hotel

Kamertip: ik stond 10 minuten in het bad voor dat ik de douch aan het werk kreeg,
Datum van verblijf: november 2015
Hans_Rientjes, Gérant van New Hotel Charlemagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2015

Thank you for your comment. We take into account your remarks. We hope to see you soon for your next trip in Brussels.

Beoordeeld op 10 oktober 2014 via mobiele applicatie

Kamers op de eerste verdieping zijn gedateerd qua badkamer en elektra. Wel goed bed. Gratis WiFi werkt niet naar behoren en ontbijt was matig. Positief is gratis parkeervoorziening. Vriendelijk personeel aanwezig en locatie is top dichtbij Europese instellingen.

Datum van verblijf: oktober 2014
Reistype: Reisde voor zaken
Hans_Rientjes, Director van New Hotel Charlemagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2014

Thank you for sharing your experience and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerest regards.

Beoordeeld op 27 oktober 2013

Het hotel is erg goed gelegen, vlakbij een metro station in het Europees district.
Het ontbijt is oke, maar niet bijzonder. De kamers zijn prima, en schoon. De standaard prijzen zijn behoorlijk duur voor wat geboden wordt, met korting is dit een prima verblijf. Op de kamers was het erg stil, geen last gehad van andere hotelgasten en goed kunnen slapen.
Minpunt is dat het gratis draadloos internet niet werkt op producten van Apple. Op andere apparaten schijnt het ook slecht en langzaam te werken.

Datum van verblijf: oktober 2013
Hans_Rientjes, Director van New Hotel Charlemagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2013

Dear Guest, thank you very much for choosing to stay with Newhotel Charlemagne. My sincere apologies for the issues you encountered with our wifi. I am very pleased to inform you that our provider found the solution with Apple product as well as speed of the wifi network. Thank you for taking the time to leave us a review. Best regards,

Beoordeeld op 10 oktober 2013

goed hotel, betaalbaar, goede locatie en erg schoon.
ik heb dit hotel samen met mijn vriendin bezocht toen we op weg waren van Nederland richting Frankrijk.
de faciliteiten waren goed en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, de kamer was schoon en voorzien van tv, wifi, nespresso, badkamer.
zeer aan te raden, en zeker optie om hier nog een keer te blijven

Datum van verblijf: november 2012
Hans_Rientjes, Director van New Hotel Charlemagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2013

Geachte heer RKGOOR,

Ik dank u van harte voor de tijd welke u heeft genomen om uw goede ervaring en indruk van ons hotel aan ons mee te delen. Wij hopen u in de nabije toekomst wederom te mogne begroeten. Met hartelijke groet,