Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Novotel
US$ 170
Booking.comUS$ 170
PricelineUS$ 170
Expedia.comUS$ 170
Hotels.comUS$ 170
travelup.comUS$ 175
ZenHotels.comUS$ 197
alle 19 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.476)
Beoordelingen filteren
3.476 resultaten
Waardering van reizigers
1.334
1.627
382
69
64
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.334
1.627
382
69
64
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 3.476 beoordelingen
Beoordeeld op 28 juli 2022

Het was niet mijn eerste vakantie in dit hotel. De kamers zijn nog steeds proper en perfect in orde. Alleen is het onbijt niet meer wat het geweest is. Op zondag is er ontbijt tot 10.30. wij kwamen om 9.15 aan het ontbijt en er waren al meerdere dingen op. Er werd niet meer aangevuld. Er is géén life coocking meer aanwezig. Zonde als je weet dat ik 249 euro betaalde voor 1 overnachting voor 2 personen. Ook jammer dat er niemand in het hotel Nederlands spreekt. Dit is 1 van onze landstalen maar toch vind met het evident dat je Frans of Engels spreekt. Jammer !

Datum van verblijf: juli 2022
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Mieke D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Brussels Off Grand Place Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2022

.

De prijs van de kamer hangt af van vraag en aanbod, wat wil zeggen dat de prijs varieert naargelang de dag waarop geboekt wordt en de periode waarin u verblijft in het hotel.

Een volgende keer staan we weer graag voor u klaar.

Met vriendelijke groet,


Jurgen Van der Haegen, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 februari 2022

Perfecte hotel voor met vrienden of familie. Vriendelijk onthaal aan de balie. Zeer propere kamers en ruim genoeg. Uitgebreid ontbijt met verse producten. Kleine min punt niet echt storend maar de ramen zouden iets meer geluidswerend mogen zijn. Maar verder perfecte ligging op wandel afstand van grote markt en een betalende parking naast hotel (opvoorhand voordelig te reserveren).

Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank EmpireRob
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Propriétaire van Novotel Brussels Off Grand Place Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2022

Beste Empirerob,
Heel erg bedankt voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat u genoten heeft van het aanbod bij het ontbijt.

We betreuren het dat u ondanks de dubbele beglazing last heeft gehad van gehorigheid. U mag dit altijd melden aan de receptie, zodat onze medewerkers kunnen bekijken of zij u een rustigere kamer kunnen bieden.

We hopen dat dit uw nachtrust niet teveel heeft verstoord.

Hartelijke groet,


Jurgen Van der Haegen, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 februari 2022

Super locatie. Mooie kamer. Vriendelijk personeel. Ontbijt is erg goed verzorgd. Medewerker receptie moet alleen niet bij de ingang gaan roken. Parking betaald maar zeer efficiënt. Geen welkomboodschap ondanks Platinum, geen ramp maar slordig.

Datum van verblijf: januari 2022
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank GJenE
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Brussels Off Grand Place Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw fijne beoordeling!

Wat fijn dat het ontbijt u heeft gesmaakt!
Het verheugt ons dat het bed aan uw verwachtingen voldeed.
Onze parking is inderdaad betalend, maar zo kunnen wij garanderen dat uw wagen veilig staat.
Ons team bedankt u voor het compliment.

Hartelijke groet,


Jurgen Van der Haegen, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 december 2021 via mobiele applicatie

De locatie was prima en de kamer zelf was ook prima, maar dat was het.
Bij boeking aangegeven dat er een jarige was. Een kleine felicitatie was al ok geweest. Verkeerde kamer eerst gekregen,na zelf aangeven een andere kamer gekregen. Deze kamer was buiten het bedje extra maar voor twee personen ingericht, terwijl wij met drie mensen zijn. (Denk aan bekers enz.)
Uitleg van o.a. wifi zelf moeten vragen, werd niks uitgelegd en geen documentatie op de kamer met uitleg over voorzieningen.
Al met al niet heel positief over het verblijf en is zeker niet wat wij gewend zij van Novotel met een 4 sterren beoordeling

Kamertip: Iets meer geld uitgeven voor een Hilton of Marriot.
Datum van verblijf: december 2021
Reistype: Reisde met familie
Bedank mdambrink
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Brussels Off Grand Place Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2021

Beste Mdambrink,
Fijn dat u even de tijd nam om ons uw feedback te geven.

Het doet ons veel plezier dat we u konden bekoren met onze gunstige ligging en nette kamers. Onze excuses indien de vriendelijkheid van ons personeel niet aan uw verwachtingen voldeed. De tevredenheid van onze gasten is een topprioriteit voor ons team en we betreuren het dat u dit niet zo ervaren heeft. We zullen deze feedback alvast intern bespreken.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,


Kevin Martens, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 oktober 2021

In het hart van Europa verblijven , vlakbij de grote markt van Brussel; dat kan in het aangename en verzorgde Novotel . Prima en propere kamers. Zeer vriendelijk personeel en een uitgebreid ontbijtbuffet. Enig minpuntje: er kan al eens veel lawaai zijn van festiviteiten in de buurt.

Datum van verblijf: september 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Jean-paul V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Brussels Off Grand Place Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2021

Beste Jean-Paul,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Jammer om te lezen dat er wat geluidsoverlast was langs de straatkant, we doen ons best om dat tot een minimum te beperken. Bedankt voor de pluim voor ons personeel en hopelijk tot snel.

Met vriendelijke groet en hopelijk tot een volgende keer,


Kevin Martens, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken