5 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 112
Hotels.comUS$ 111
travelup.comUS$ 127
Beoordeeld op 15 januari 2022

Wij komen hier al jaren ,maar het renoveren van het hotel duurt wel heel erg lang. Slechte tv kanalen nog via het antenne systeem. Bedlinnen kapot, haren in bad en bed,plafonds opengebroken en afgebladderd,Bedden schuiven uit elkaar.Verders een heel goed hotel.Erg goed ontbijt ,wordt continue bijgevuld.Top locatie! Goed parkeren naast het hotel.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 12 januari 2022

Het is een mooi hotel met ruime kamers. Er is een restaurant en bar waar je gebruik van kan maken. Het personeel is erg vriendelijk. Het enige nadeel voor mij was het bed. De matras ging nog wel, maar de kussens waren echt super zacht en lagen absoluut niet lekker. Dus tip: neem je eigen kussen mee. De kamer was schoon, maar het had iets beter gekund. Over het algemeen een erg positieve ervaring.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 31 december 2021

De betere locatie om Brussel te bezoeken!
Voor toeristisch bezoek is Bedford aan te bevelen. Lekker dicht bij alles wat je wil zien.
Stel geen hoge eisen aan luxe en je komt een heel eind!!
Het is langzaam aan een gedateerd hotel maar je bent er meestal alleen om te slapen. Het ontbijt is voldoende maar niet meer dan dat. We zullen maar zeggen, daar is de prijs ook naar!

Datum van verblijf: december 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 oktober 2021

Hotel is van goede kwaliteit. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Ontbijt was ook zeer goed.
De ligging van het hotel is ook zeer goed. Alles binnen loopafstand van de mooiste locaties in Brussel.
Ik zal dit hotel daarom aanbevelen bij mijn familie en vrienden.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 3 september 2021

Uitstekend hotel, perfecte lokatie, kamers heel schoon. Heerlijk ontbijt. Heel vriendelijk personeel.
Voor een city trip Brussel een aanrader. We hebben er een fijn weekend beleefd door de strip route te doen

Datum van verblijf: augustus 2021