Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Official Website
Agoda.com
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 4 september 2023 via mobiele applicatie

Het hotel is schitterend. Bij de entree kom je binnen in een prachtige lobby, de check-in ging lekker vlot en de receptionist was erg vriendelijk! Zo ook tijdens de check-out

De kamer was een prachtige klassieke kamer. Deze was ook erg schoon.

Verder hebben we gebruik gemaakt van de bar waar we erg van onder de indruk waren, dit is ook zeker een aanrader.

Van te voren hadden we niet echt gekeken wat voor hotel we geboekt hebben, omdat we vrij makkelijk zijn. Dit hotel was dus een grote verassing! Mochten we ooit terug gaan naar Brussel, dan word het gegarandeerd dit hotel.

Bedankt voor de fijne service!

Kamertip: Tip voor reizigers: QPark Brussels centrum 22 euro voor 24 uur parkeren, ligt zeer dicht bij het hotel
Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 20 augustus 2023

We zijn voor een nacht blijven slapen met twee koppels. Voor 70 euro per kamer nog een upgrade gekregen.

Uiteindelijk ruim 800 euro betaald voor een nacht (allemaal samen)

Kamers waren niet in orden. De geur was erg muf vanwege de vloerbedekking. Op de vloer zaten allemaal vlekken. Toiletspullen waren niet bijgevuld. Minibar zat enkel water in en de bedden waren het ergste van al. Toen we in de ochtend wakker werden en onze dekens omsloegen zagen we pas dat er allemaal bruine vlekken in de dekens zaten. Het was walgelijk! Contact gehad met het andere koppel en die hadden zelfs plas vlekken in het beddengoed zitten.

Toen we hierover naar de receptie gingen werden wij niet geholpen. Er werd aangegeven dat ze dit vervelend vonden voor ons maar hier niks aan zouden doen. Verder werd er aan de straat gewerkt waardoor qe niet de auto kwijt kwamen… wel erg belangrijke info om op de site te zetten. Foto’s zijn van ons beddengoed… WALGELIJK

Kamertip: Zoek liever naar een ander hotel. 800 euro betaald om onder vies beddengoed te liggen en je niet gehoord te voelen.
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 19 augustus 2023 via mobiele applicatie

Je waant je echt in de grandeur van (één of andere netflixserie uit) de jaren 30 met het comfort van vandaag.
Vriendelijk en hulpvaardig ontvangst. Kamer was netjes. Zalig bed. Grote badkamer.
Het ontbijt is uitgebreid, voor ieder wat wils!

Kamertip: Vlakbij metro Rogier.
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 25 juni 2023

Lobby en locatie zijn prachtig. Ontbijt heb ik voor 5 sterren veel beter en uitgebreider meegemaakt. 1 soort ei, 2 soorten kaas. Niet bijzonder. Kamer is groot en erg stil maar douchen in bad is ook niet echt 5 sterren.

Datum van verblijf: juni 2023
Eva Forier, Marketing van Hotel Le Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2023

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw feedback.

Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van onze lobby en de locatie.

Op het buffet bieden we roerei aan, maar het is steeds mogelijk nog andere soorten ei te bestellen indien gewenst.
We zullen uw opmerkingen zeker doorgeven aan de directie.

Bepaalde kamertypes hebben wel een douche. Aarzel zeker niet ons bij het reserveren te contacteren, dan kunnen we u hierbij adviseren.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Communication Officer

Beoordeeld op 19 juni 2023

,mooi hotel maar niet meer van deze tijd.Het hotel dient aangepast te worden aan de huidige noden. Een kamer met een mobiele airco? En zo blijkt alles wel aanwezig te zijn maar overal rap rap bijgezet. Veel lap-middelen om toch 5* te kunnen behouden.

Datum van verblijf: juni 2023
Eva Forier, Marketing van Hotel Le Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2023

Beste Gast,

Heel erg bedankt voor uw feedback, die ons helpt ons steeds te verbeteren.

We hebben uw opmerkingen gedeeld met onze directie.

Ons hotel werd gebouwd in 1930 en werd intussen al verschillende keren gerenoveerd, maar we proberen telkens de mooie stijl van de jaren 30 te behouden.
Nieuwe renovaties staan op de planning en worden stilletjesaan uitgevoerd. Enkele kamers hebben inderdaad een mobiele airco, maar ook in deze kamers worden binnenkort vaste airco's geplaatst.

Met vriendelijke groeten,

Eva