Official Website
Agoda.com
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 30 april 2023

Op jullie site staat vermeld dat je gratis upgrade kan verwachten als je jarig bent. Nadat we een mail hadden gestuurd met de gegevens van mijn partner kregen we een mail later dat het allemaal er vanaf hangt of de kamers waren volgeboekt of niet.

We kregen enkele dagen voor de overnachting een mail met upgrade opties. We zagen dat 1 dag van tevoren het nog mogelijk was om tegen een vergoeding te upgraden. Hieruit kwamen we tot de conclusie dat de upgrade kamer gewoon dus beschikbaar moet zijn.

Eenmaal aangekomen in de hotel hadden wij aangegeven gebruik te willen maken van de promotie. Meisje gaf zonder te kijken in het systeem direct aan dat dit niet kon. Merkwaardig gezien de kamer upgrade de dag van tevoren gewoon mogelijk was…

Verblijf was verder prima, echter willen we iedereen waarschuwen dat de verjaardagspromotie feitelijk een lokkertje is waar je niks voor terugkrijgt.

Beoordeeld op 24 april 2023

Mooi ruime kamer met prima bedden, schoon en licht, ruime badkamer met gescheiden toilet. Prachtig ontvangst en receptie ruimte met fijne zitjes. Jammer dat restaurant weekends gesloten is, het verschil tussen geboekte classic room en deluxe room upgrade met bijbetaling nauwelijks verschil maakt op complimentary slippers en badjassen na en iets groter, persoonlijk niet moeite waard. Kamer kan mischien hier en daar likje verf gebruiken.

Beoordeeld op 24 april 2023

Vriendelijke ontvangst. Mooie ruime kamer op de 1e etage. Rustig; geen geluid van buiten en van de omliggende kamers. Uitstekend ontbijt. Kortom, haast perfekt, alleen miste ik een wand/handsteun om veiilg te kunnen douchen staande in het bad (zeker voor oudere gasten echt noodzakelijk!). Wij komen hier graag terug.

Beoordeeld op 10 april 2023

De ruime inkomhal met marmer, prachtige luchters, gezellige fauteuils, dikke tapijten zet al onmiddellijk de toon. We hadden een mooie ruime kamer met een ruime badkamer. Heerlijk. Zalige nostalgische luxe.

Beoordeeld op 8 april 2023

Prachtig hotel, zeer goede ontvangst check Inn 18 u, bar nog open toen we net na 22 uur terugkwamen na resto in de stad, en werden niet naar bed gekeken.
Ontbijt keuze genoeg, tip koffie bij ontbijt, lange wachttijd.
En stel de verwarming van beide radiotoren niet op 5! op kamer, ik heb er 1 uitgezet, dan 's morgens pas gezien dat er nog een tweede stond! Die dan toch volle toeren gegeven heeft omdat die de 5° niet haalde.