Official Website
Agoda.com
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 24 april 2023

Vriendelijke ontvangst. Mooie ruime kamer op de 1e etage. Rustig; geen geluid van buiten en van de omliggende kamers. Uitstekend ontbijt. Kortom, haast perfekt, alleen miste ik een wand/handsteun om veiilg te kunnen douchen staande in het bad (zeker voor oudere gasten echt noodzakelijk!). Wij komen hier graag terug.

Beoordeeld op 10 april 2023

De ruime inkomhal met marmer, prachtige luchters, gezellige fauteuils, dikke tapijten zet al onmiddellijk de toon. We hadden een mooie ruime kamer met een ruime badkamer. Heerlijk. Zalige nostalgische luxe.

Beoordeeld op 8 april 2023

Prachtig hotel, zeer goede ontvangst check Inn 18 u, bar nog open toen we net na 22 uur terugkwamen na resto in de stad, en werden niet naar bed gekeken.
Ontbijt keuze genoeg, tip koffie bij ontbijt, lange wachttijd.
En stel de verwarming van beide radiotoren niet op 5! op kamer, ik heb er 1 uitgezet, dan 's morgens pas gezien dat er nog een tweede stond! Die dan toch volle toeren gegeven heeft omdat die de 5° niet haalde.

Beoordeeld op 20 maart 2023

een prachtig hotel, zo dichtbij Station Noord en de diverse metrolijnen.
een mooie kamer, zeer ruim, een grote badkamer, heerlijke bedden en telkens schoon beddengoed en handdoeken. Dichtbij de Beurs en de Grote Markt, en het central biercafe.

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 20 maart 2023

Heel,mooie inrichting, vooral de lounge en de bar getuigen van een koninklijk verleden! De kamers zijn
sober maar efficient uitgerust. De badkamer kan wel een flinke upgrade gebruiken. Uitstekend ontbijt in een prachtige ruimte!

Datum van verblijf: maart 2023