2 personen bekijken dit hotel
Official Website
Agoda.com
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 10 april 2023

De ruime inkomhal met marmer, prachtige luchters, gezellige fauteuils, dikke tapijten zet al onmiddellijk de toon. We hadden een mooie ruime kamer met een ruime badkamer. Heerlijk. Zalige nostalgische luxe.

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 8 april 2023

Prachtig hotel, zeer goede ontvangst check Inn 18 u, bar nog open toen we net na 22 uur terugkwamen na resto in de stad, en werden niet naar bed gekeken.
Ontbijt keuze genoeg, tip koffie bij ontbijt, lange wachttijd.
En stel de verwarming van beide radiotoren niet op 5! op kamer, ik heb er 1 uitgezet, dan 's morgens pas gezien dat er nog een tweede stond! Die dan toch volle toeren gegeven heeft omdat die de 5° niet haalde.

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 20 maart 2023

een prachtig hotel, zo dichtbij Station Noord en de diverse metrolijnen.
een mooie kamer, zeer ruim, een grote badkamer, heerlijke bedden en telkens schoon beddengoed en handdoeken. Dichtbij de Beurs en de Grote Markt, en het central biercafe.

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 20 maart 2023

Heel,mooie inrichting, vooral de lounge en de bar getuigen van een koninklijk verleden! De kamers zijn
sober maar efficient uitgerust. De badkamer kan wel een flinke upgrade gebruiken. Uitstekend ontbijt in een prachtige ruimte!

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 16 februari 2023

Een echt aanrader!!
Hele mooie, grote en propere kamers.
Alles was aanwezig en tot in de puntjes verzorgd.
Ontbijt was sober en eenvoudig maar alles was aanwezig.
Op 1 minuut van de winkelstraat en 15 min van de Grote Markt, ideaal gelegen dus.
Wij komen zeker terug!!!!

Datum van verblijf: februari 2023