Gratis annuleren tot 10/06/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 11/06/22
Agoda.com
Gratis annuleren tot 09/06/22
Official Hotel SiteUS$ 149
travelup.com
Hotels.comUS$ 211
Beoordeeld op 8 december 2021

We hadden een zeer mooie kamer. Vriendelijke ontvangst. Onze kamer was reeds om 11u klaar dus dit was ideaal. De privé parking (30 euro) was een meerwaarde.
''s Morgens een lekker ontbijt dat steeds werd aangevuld.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 23 november 2021

Dit hotel was een aangename ervaring. Vlakbij het Noord Station. Chique en proper. Vriendelijk personeel.Een zeer goed bed. Een heel lekker ontbijt. Het enige wat we gemist hebben was een flesje water op de kamer zoals we dat gewend zijn in hotels van deze klasse. We komen zeker terug!

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 28 oktober 2021

Vriendelijke ontvangst, zeer proper hotel, kamers dik in orde, ontbijt was top. Je kan over dit hotel niks negatiefs zeggen het enige dat ik heb gemist is een flesje water op de kamer. Wij komen hier zeker nog terug.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 21 oktober 2021

Prachtig hotel, mooie locatie.
Fijne service. Op uitcheck dag kan je bagage blijven staan.
Wel een plek in de garage van het hotel vooraf reserveren. De garage vlakbij is niet fijn om te parkeren. Q park.
Het hotel ligt mooi aan de winkelstraat.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 27 september 2021

Mooie locatie, met ruime kamers. Behulpzaam personeel.
Alles netjes en goed verzorgd, ontbijt is uitgebreid en smakelijk.
Fijn dat het hotel ook parkeerplaatsen aanbiedt, apart dat je met auto in de lift moet.

Datum van verblijf: september 2021
Eva Forier, Marketing van Hotel Le Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2021

Beste Gast,

Hartelijk dank om uw Plaza-ervaring te delen.

Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van uw weekendje weg in Brussel en dat u tevreden was over de locatie, onze collega's en het ontbijt.

Hopelijk mogen we jullie in de toekomst opnieuw verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Eva