Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
149 US$
View deal
Gratis annuleren tot 30/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
149 US$
View deal
Gratis annuleren tot 30/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
158 US$
123 US$
View deal
BESPAAR 35 US$
Expedia.com149 US$
Hotels.com149 US$
StayForLong158 US$
alle 17 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.027)
Beoordelingen filteren
2.027 resultaten
Waardering van reizigers
810
810
268
99
40
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
810
810
268
99
40
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 2.027 beoordelingen
Beoordeeld op 23 februari 2021

Een hotel waar je in een prachtig kader door het personeel hartelijk en vriendelijk ontvangen wordt. Geen enkele vraag is teveel en wordt vakkundig beantwoord of opgelost.
De tand des tijds heeft ogenschijnlijk geen invloed gehad op dit gebouw. De kamers zijn oud maar zeker niet verouderd. De inrichting doet geen afbreuk aan de klasse die het gebouw uitstraalt.

Datum van verblijf: februari 2021
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Patrick T
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Eva Forier, Marketing van Hotel Le Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden ove ruw verblijf in Hotel Le Plaza.

We zijn verheugd te lezen dat u het zo leuk met ons hebt gehad en willen u graag bedanken voor uw positieve opmerkingen over onze collega's en de stijl van ons hotel.

Het zou ons een genoegen zijn u weer te mogen verwelkomen in Hotel Le Plaza Brussels!

Met vriendelijke groeten,

Eva
Communication Officer

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 februari 2021

Een prachtig kader om te verblijven met een op top-service gericht personeel. Het hele gebouw straalt een grandeur uit die je nog zelden ziet. De kamers zijn "oud" maar niet verouderd en hebben stijl.
Het personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk.
Ondanks de corona-beperkingen voel je dat hier met hart en ziel gewerkt wordt aan het welzijn van de gasten.

Datum van verblijf: februari 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank stutje
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Eva Forier, Marketing van Hotel Le Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beste Gast,

Allereerst willen we u bedanken voor het nemen van de tijd om uw beoordeling op deze website te plaatsen.

Het team en ik zijn zeer onder de indruk vanwege uw vriendelijke woorden. Ik zal ervoor zorgen dat uw complimenten met de rest van onze collega's worden gedeeld, voor wie het een eer was om u tijdens uw verblijf te helpen.

Mocht u in de toekomst nogmaals een bezoekje aan Brussel brengen dan staan wij weer graag voor u klaar!

Met vriendelijke groeten,

Eva
Communication Officer

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 februari 2021

Jammer dat er maar één lift functioneerde, maar voor de rest een prima verblijf gehad. Zeer vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Goede ligging, aangenaam en mooi hotel met een zekere grandeur. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: februari 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
1  Bedank Hans_Vanhoutte
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Eva Forier, Marketing van Hotel Le Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beste Gast,

Hartelijk bedankt om voor Hotel Le Plaza te kiezen voor uw verblijf in Brussel en om de tijd te nemen om uw ervaringen te delen.

Wat fijn te lezen dat u een aangenaam verblijf gehad heeft bij ons en dat u genoten heeft van de service, de ligging en de stijl van ons hotel.

Eén van onze liften was inderdaad even buiten gebruik voor technisch onderhoud. Het spijt ons indien dit voor overlast gezorgd heeft.

We verheugen ons er al op u binnenkort misschien weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Communication Officer

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 februari 2021

Uitzonderlijke service aan de balie, niets is teveel gevraagd, je voelt je oprecht welgekomen. Prachtige lobby, "Prestige Room" heeft een zeer ruime slaapkamer met een zalig bed, de kasten zijn ook ruim genoeg en de bureau met bovenhangende flatscreen waren welkom om het uitgebreide en lekkere ontbijt op te plaatsen. Het uitzicht (kamer 516) viel een klein beetje tegen - reizigers uit een andere kamer in de onze konden kijken, rechtstreeks op ons bed - aangezien het lager liggende dak de luchtcirculatie behuist en er niet veel 'straat' te zien was. Daarnaast is het echter wat teleurstellend als men de kamer boekt met "koffie- en theefaciliteiten" en je ontdekt dat je water uit de kraan moet opwarmen en wel érg weinig keuze hebt (het enige aanwezige zakje muntthee was echter wel lekker). De badkamer was zeker ruim genoeg en prachtig ingericht, alhoewel de douche zeer klein was in oppervlakte in vergelijking met de beschikbare ruimte. Het bad lost dat probleem natuurlijk gemakkelijk op. De verwarming was uitstekend, met veel opties. In zijn geheel een ware topervaring!! Nogmaals dank aan het personeel voor de zorg en de hulp.

Datum van verblijf: februari 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank MathiasDupont
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Eva Forier, Marketing van Hotel Le Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beste Gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback over uw recente verblijf in Hotel Le Plaza.

We zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Hartelijk dank voor uw mooie woorden over onze collega's. We hebben ze meteen met hen allemaal gedeeld.

Aarzel de volgende keer zeker niet wat extra thee of koffie te vragen indien gewenst, onze collega's brengen die met veel plezier voor u naar boven.

We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Eva
Communication Officer

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 februari 2021

Le Plaza biedt een zeer aangenaam verblijf in een luxueuze setting, in hartje Brussel. Op de kamer is alles voorzien (handdoeken, badjas, slippers, zeep,...) en het bed is hemels comfortabel. Het ontbijt is lekker, het personeel zeer vriendelijk. De ligging is ideaal om Brussel te verkennen. 's Nachts geen last gehad van omgevingsgeluiden. Aanrader!

Datum van verblijf: februari 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank fienvdv2021
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Eva Forier, Marketing van Hotel Le Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste Gast,

Allereerst willen we u bedanken voor het nemen van de tijd om uw beoordeling op deze website te plaatsen.

Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Bedankt voor uw positieve woorden over de kamer, het ontbijt, onze collega's en de ligging van ons hotel.

We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen in Hotel Le Plaza.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Communication Officer

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken