150 US$
Expedia.com150 US$
Priceline150 US$
StayForLong160 US$
Beoordeeld op 8 februari 2021

Dicht bij het centrum en winkels ligt het klassieke le Plaza hotel. Binnen straalt het een ambiance uit alsof je een prachtig warenhuis, bv Harrods binnen loopt. Groot opgezet, met aandacht voor stijl.
Het personeel is gastvrij en attent. De kamers zijn luxueus.

Datum van verblijf: februari 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Eva Forier, Marketing van Hotel Le Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2021

Beste Gast,

Allereerst willen we u bedanken voor het nemen van de tijd om uw beoordeling op deze website te plaatsen!

Het hele team en ik zijn zeer blij uw positieve woorden over uw verblijf bij ons te lezen.

We verwelkomen u graag opnieuw in Hotel Le Plaza Brussels.

Beoordeeld op 7 februari 2021

Het is een prachtig hotel gelegen in het midden van het centrum.
Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
Het interieur is heel mooi en straalt grandeur uit.
Het hotel is meer dan aan te raden.

Datum van verblijf: februari 2021

Beste Gast,

Bedankt om uw feedback over uw recente verblijf in Hotel Le Plaza met ons te delen.

We zijn verheugd uw positieve opmerkingen te lezen over de ligging, onze collega's en de stijl van ons hotel.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Met vriendeijke groeten,

Beoordeeld op 1 januari 2021

Hier ontbreekt alleen nog een nieuwjaarsconcert ,prachtig gedecoreerde salons , voorname sfeer ,
brengt je in andere sferen ... Een aanrader om de mooie kant van Brussel te leren kennen .
Gelukkig Nieuwjaar !

Datum van verblijf: december 2020
Eva Forier, Marketing van Hotel Le Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2021

Beste Gast,

Allereerst willen we u graag bedanken voor het nemen van de tijd om uw beoordeling te delen.

We wensen u ook een heel mooi en gelukkig 2021 toe!

Het verheugt ons ten zeerste uw lovende woorden te lezen!

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Hotel Le Plaza.

Beoordeeld op 30 december 2020

Dir hotel is een uitstekende uitvalsbasis om Brussel te verkennen. Het was heel mooi versierd voor de feestdagen. Het personeel super vriendelijk en behulpzaam. Lekker ontbijt dat op de kamer geserveerd werd.

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden.

Het doet ons plezier te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in Hotel Le Plaza en dat u genoten heeft van de decoratie, de service van onze collega's en het ontbijt.

Mocht u in de toekomst nogmaals een bezoekje aan Brussel brengen dan staan wij weer graag voor u klaar!

Beoordeeld op 30 december 2020

Deze aanbieding konden we niet links laten liggen. De prijzen stonden een stuk lager door de pandemic... en wou wel eens weten hoe het is om in een bijna 5 sterren hotel te vertoeven. Het was dus hemels! Alles wat ik nodig had na een dagje stappen in de regen in de natuur. Ik kom ik dus graag terug! Deze ervaring hou ik bij!!

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd hebt genomen om een beoordeling te plaatsen van uw recente verblijf in Hotel Le Plaza Brussels.

We zijn verheugd om te lezen dat u het zo leuk met ons hebt gehad. We willen u bedanken voor uw positieve opmerkingen en zijn blij dat u zin heeft gekregen om ons nogmaals te bezoeken.

Het zou ons een genoegen zijn u weer te mogen verwelkomen in Hotel Le Plaza Brussels!