Beoordeeld op 11 november 2018

Klassevol hotel in de grandeur van het verleden. Overweldigende lounge, trappenhallen en kamers. Wij hebben upgrade naar prachtige junior-suite gekregen met een attente service: Na terugkomst 's avonds op de kamer een doosje chocolade en ieder een flesje water naast het bed. Details, maar o zo leuk. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk en attent personeel, zowel in lobby, kamerservice en ontbijtruimte. Vijf sterren echt waard

Kamertip: Reeds 3x geweest. Alle kamers bieden zelfde service.
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 9 november 2018

Dit is zonder meer een super mooi hotel. Maar als ik eerlijk ben, had ik tóch iets meer verwacht van die 5 sterren. En ik heb me afgevraagd waar dat nou aan lag. Er lagen bonbons op mijn kussen, de kamer was groot en schoon... En tóch miste er iets. Het ontbijtbuffet was compleet. En tóch miste er iets. Ik vond het allemaal nogal lafjes. Personeel dat nogal ongeïnteresseerd rondliep, versleten traplopers, Continental Breakfast zonder bijzonderheden... Dat moet toch veel aantrekkelijker kunnen als je gemotiveerd personeel in dienst neemt, en wat extra's bij het ontbijt serveert...?!?

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 oktober 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel voor een stedentrip.
Grote kamers, grote badkamer met pantoffels en badjassen tot beschikking. Prima bed.
'S avonds worden de gordijnen voor je dicht gedaan, nachtlampje aangedaan en liggen er chocolaatjes en het weerbericht voor de volgende dag klaar op je bed.
Ontbijt voldoende keus uit verschillende broodjes, beleg,en sappen.
Personeel netjes en vriendelijk.
Je steekt de straat over en je bent in de winkelstraat. Vanaf daar binnen 10 min op de grote markt.
Hotel heeft een chique inrichting.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 10 september 2018

Heel fijn verblijf gehad in dit hotel. Locatie is goed, parkeren is makkelijk en de inrichting is prachtig. Ontbijt is uitgebreid en voor ieder wat wils. Kamers zijn vrij ruim.
Ik raad dit hotel zeker aan!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 18 juli 2018

Centraal gelegen, eenvoudig parkeren, luxe genieten van kamers, bediening en ontbijt
Klassieke inrichting en lekker ruim.
Prima uitvalsbasis om Brussel te ontdekken
Klassieke bediening, altijd lastig in welke taal je moet beginnen, wel correct!

Datum van verblijf: juli 2018