Beoordeeld op 23 oktober 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel voor een stedentrip.
Grote kamers, grote badkamer met pantoffels en badjassen tot beschikking. Prima bed.
'S avonds worden de gordijnen voor je dicht gedaan, nachtlampje aangedaan en liggen er chocolaatjes en het weerbericht voor de volgende dag klaar op je bed.
Ontbijt voldoende keus uit verschillende broodjes, beleg,en sappen.
Personeel netjes en vriendelijk.
Je steekt de straat over en je bent in de winkelstraat. Vanaf daar binnen 10 min op de grote markt.
Hotel heeft een chique inrichting.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 10 september 2018

Heel fijn verblijf gehad in dit hotel. Locatie is goed, parkeren is makkelijk en de inrichting is prachtig. Ontbijt is uitgebreid en voor ieder wat wils. Kamers zijn vrij ruim.
Ik raad dit hotel zeker aan!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 18 juli 2018

Centraal gelegen, eenvoudig parkeren, luxe genieten van kamers, bediening en ontbijt
Klassieke inrichting en lekker ruim.
Prima uitvalsbasis om Brussel te ontdekken
Klassieke bediening, altijd lastig in welke taal je moet beginnen, wel correct!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 29 mei 2018 via mobiele applicatie

Buiten kant geeft niet weer wat binnen te zien is.
De lobby met aansluitende bar/lounge is in prachtige art deco style.
Het gehele hotel heeft een warm klassieke uitstraling.
Kamers zijn ruim en hoog.
Badkamer is gedateerd maar zeker schoon en ruim.
Het bed is ruim en zeer goed.
Ondanks de ligging in het centrum geen geluiden van buiten vernomen.
Wel geluiden van naast liggende kamers als deze aan de wandcontactdoos rommelden.
Ontbijt is basis en niet 5 sterren.
De valet parking is prima.
Bediening er correct en behulpzaam in zowel Frans Nederlands als Engels.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 27 mei 2018

Toen we binnen kwamen werd er dadelijk Engels gesproken, maar we zijn Nederlands. Toen werd er opeens frans gesproken. Uiteindelijk kwam er een vrouw te voorschijn die nederlands sprak. We moesten 50 euro betalen, wat we zouden de minibar kunnen leegdrinken en nog andere lege woorden .... Aangezien we reeds van thuis uit de hotelkamer EN het ontbijt betaald hadden, zal ik niet in waarom ik 50 euro als borg nog moeten betalen. Na een tiental minuten geredetwist moesten we ze niet betalen.
Het eerste wat me opviel was dat het hotel super proper was, waar je ook kwam. De kamer was oké, maar niet naar een 5-sterren hotel waardig. Dadelijk erna zij wij naar buiten gegaan en rond 23h30 terug gekomen. Het ontbijt was tot 11h00. Het ontbijt was niet zeer uitbreid en dus voldeed het niet aan onze verwachting. Om 11h05 gingen de deuren toe waar het ontbijt stond opgesteld, en alles was reeds opgeruimd, zoals het fruit. (stipt 11h00) .... De kamer ontruimt, en betalen wat er noch overbleef (4.30 euro voor de verblijfsbelasting) Tot never again.

Kamertip: weinig luxe voor het geld (grote hall en dat was het)
Datum van verblijf: mei 2018