kevinkap

Fijn prettig en veilig met toch een aantal aanbevelingen

4,0 van 5 bollen22 jan 2024 beoordeeld
Zowel aan de bar als tijdens het ontbijt ervaren dat de voordeur (hoofdingang) opengaat en daardoor de kou erg binnenkwam. En dat gebeurde net iets te vaak. Sluiswerking toepassen. De deuren zijn er immers op gemaakt.

De hotelkamer was schoon, maar de vlekken op het bankjes, de vloer en ook in de badkamer vielen wel op. De badkamer met haar kunstoftegels deden goedkoop aan. Staat niet in verhouding tot de prijs.

Het ontbijt was erg goed. Kwaliteit. Netjes en makkelijk te bereiken.

Het borgen van een plekje is wat minder. De smoothie zou waarschijnlijk moeten duiden dat de plek bezet is, alleen dat leek bij ons niet te werken.

De lift en de entourage en uitstraling van het hotel. Compliment. Alleen het afruimstation bij het ontbijt en de serveerwagen waren erg rommelig en beschadigd. Ik zou deze ergens ander plaatsen.

In deze wereld is de smartphone niet weg te denken. Toch denk ik dat deze niet in het zicht moet worden gebruikt noch bij het ontbijt, noch bij de bar. Het is lastig aangezien deze mogelijk ook voor werk gebruikt kan worden.

Het inchecken ging prettig. Er werd gesproken over de Radisson Awards.
Ook voelde we ons veilig, waar het in Brussel in sommige straten toch onveilig aanvoelde.
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 24 jan 2024
Beste Kevin,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

We zijn verheugd te horen dat u onze bar en het ontbijt als positief heeft ervaren en dat de ambiance en uitstraling van ons hotel u zijn bijgebleven. Het doet ons goed te weten dat u zich veilig voelde binnen ons hotel, een gevoel dat wij zeer belangrijk vinden voor al onze gasten.
Wat betreft de kou die u ervoer wanneer de voordeur opende, we zullen uw suggestie voor een sluiswerking zeker in overweging nemen om het comfort van onze gasten te verbeteren. We betreuren het dat er vlekken in uw kamer zichtbaar waren; onze schoonmaakstandaarden zijn hoog, zoals u ook opmerkte, en we streven naar perfectie in elk detail. We vinden het spijtig dat de badkamer niet aan uw verwachtingen voldeed en zullen deze feedback gebruiken om te reflecteren op mogelijke verbeteringen. Wat betreft het gebruik van smartphones in de openbare ruimtes, we begrijpen dat dit een evenwicht vereist tussen persoonlijke en professionele behoeften, en we zullen dit meenemen in onze overwegingen voor de hotelervaring.
We zijn blij dat u het incheckproces en de informatie over ons Radisson Rewards-programma als prettig heeft ervaren.

Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw voor een betere ervaring.

• ibis
Volledig restitueerbaar
0.4 km van Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 4 november 2023 via mobiele applicatie

Leuk hotel met prima ontbijt. Kamer wat te warm en helaas geen raam dat open kan. Badkamer was teleurstellend door defecte tegendouche en lekkende wc. Defect regendouche gemeld, helaas zonder opvolging. Hierdoor leek het douchen meer op een circusact. Losse douche kop in de hand, fles bodywash (pompje stuk) onder de oksel en vrijehad proberen wat zeep op te vangen….

Kamertip: Leuk hotel voor weekendje Brussel.
Datum van verblijf: november 2023
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2023

Beste gast,
Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring in ons hotel.

We zijn blij te lezen dat u ons ontbijt heeft gewaardeerd. We betreuren het echter dat u problemen heeft ondervonden met de badkamer en de temperatuur in uw kamer. We begrijpen dat een comfortabele badkamer en een aangename temperatuur essentieel zijn voor een prettig verblijf. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We zullen uw opmerkingen delen met ons onderhoudsteam om ervoor te zorgen dat deze problemen worden aangepakt.

We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om u een betere ervaring te bieden.
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 8 oktober 2023

Radisson Grand Place ligt om een mooie rustige locatie midden in Brussel, ontvangst en service zijn prima, kamers zijn mooi en schoon, maar als je met een wat grotere of lage auto komt houdt rekening met een lastige, steile en krappe in- en uitgang van de (ondergrondse) parkeergarage!

Datum van verblijf: oktober 2023
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2023

Beste Frank,
bedankt voor uw beoordeling.

We zijn blij te horen dat u tevreden was met onze locatie, mooie kamers en goede service. We begrijpen uw zorgen over de parkeergarage en de uitdagingen die het kan opleveren voor grotere of lagere auto's. Onze parkeergarage is ontworpen om een veilige en beveiligde parkeerplaats te bieden voor onze gasten, maar we erkennen dat de in- en uitgang soms lastig kan zijn. We waarderen uw feedback en zullen dit in overweging nemen bij toekomstige verbeteringen. Onze excuses voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 14 februari 2023

Mooi hotel

Top personeel

Top hotel - goed onthaal, mooie propere kamers. Het restaurant was subliem!

De bediening is correct maar net dat tikkeltje meer om het af te maken… kortom wij komen zeker nog eens terug.

Aanrader!!!

Datum van verblijf: februari 2023
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2023

Beste gast,
Bedankt voor uw positieve feedback.

Een recensie als deze is een mooie bevestiging van het werk dat we iedere dag met veel plezier verzetten. Leuk dat u ons personeel in het zonnetje zet. We zijn blij dat u het zo naar uw zin heeft gehad!

Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 23 januari 2023

Als familie 2 kamers geboekt , en premium member. Kon maar 1 kamer early check in en late checkout . Heel vreemd als je met meerdere mensen verblijft. Onvriendelijk personeel. Niet heel schoon, openbaar toilet vies. Veel te duur voor de kwaliteit die je krijgt..

Datum van verblijf: januari 2023
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2023

Beste gast,
Bedankt om een beoordeling te plaatsen.

Het spijt ons ten zeerste dat jullie problemen ervaarden bij het reserveren van de vroege check-in en late check-out. We hebben de situatie verder in detail bestudeerd en het probleem in onze systemen opgelost. We willen ons verontschuldigen voor de ongemakken die jullie ervaarden en geven jullie opmerkingen door aan de personen in kwestie. We gaan ook met jullie feedback aan de slag om onze service te verbeteren. We hopen dat jullie ondanks jullie minpunten toch hebben genoten van een comfortabel verblijf en een goede nachtrust.

We verwelkomen jullie graag opnieuw voor een gegarandeerd betere ervaring.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 3 januari 2023

Lokatie ligt in het centrum, als eerste redenering om hier te boeken om de stad te verkennen. Qua faciliteiten zou ik beter andere 5 sterren hotel kiezen. Te kleine kamer voor relatief hoge prijs, niet compleet voorzieningen klaargelegd voor aantal mensen die op kamer verblijven.

Datum van verblijf: december 2022
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2023

Beste gast,
Hartelijk bedankt dat u de tijd nam om ons feedback te geven.

Fijn te lezen dat u onze gunstige ligging op prijs stelde.

Spijtig echter dat u niet geheel tevreden was met onze prijs-kwaliteitverhouding. We hanteren nochtans marktconforme prijzen. Tot slot laten we nog graag weten dat we over kamers van verschillende grootte beschikken en dat onze prijzen kunnen schommelen naargelang het seizoen en de beschikbaarheid. We hopen dat u toch heeft genoten van een leuk bezoek aan Brussel!

Vriendelijke groeten en graag tot ziens,