2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 203
PricelineUS$ 203
Hotels.comUS$ 203
travelup.comUS$ 214
Radissonhotels.comUS$ 203
TravelocityUS$ 203
Beoordeeld op 4 januari 2022

Wij hadden een kamer, die uitkeek op het atrium in het hotel. hierdoor konden de ramen niet open. omdat de "airco" niets deed was het niet "koeler" te krijgen dan 23,5 graden in de kamer. Dit en vanwege de geluidsoverlast, je kunt alles letterlijk volgen op alle kamers om je heen en vanaf de gang, hebben wij een slechte nacht gehad. De receptioniste willen wij echter een compliment geven hoe zij met onze klachten is om gegaan.

Datum van verblijf: januari 2022
Olivier Behiels, Service clients/Réception van Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2022

Beste bzomer140100,
We zouden u willen bedanken om de tijd te hebben genomen om uw comentaar achter te laten betreffende uw verblijf in ons hotel. Het vreest ons erg dat uw verblijf niet meeviel en ik bied u mijn excuses aan daarvoor. We hebben ondertusssen renovaties uitgevoerd op al onze airco units om deze situaties in de toekomst te voorkomen.
Hopelijk krijgen we de kans om u in de toekomst weer te verwelkomen en u te kunnen vertonen dat we uw verwachtingen kunnen overtreffen.

Beoordeeld op 1 januari 2022

Hotel op perfecte locatie in centrum van Brussel. Fantastisch mooi hotel met vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog een keer terug. Alleen een klein minpuntje, wij vonden het bed en de kussens te zacht.

Datum van verblijf: december 2021

Beste tlangerak,
We zouden u willen bedanken om de tijd te hebben genomen om uw comentaar achter te laten betreffende uw verblijf in ons hotel. We proberen dagelijks het nodige te doen om onze kwaliteit op top te houden en zo onze gasten een goede ervaring aan te bieden. Aarzel zeker niet om andere kussens te vragen voor een toekimstige verblijf, we hebben er van verschillende soorten.
Hopelijk krijgen we de kans om u in de toekomst weer te verwelkomen.

Beoordeeld op 20 november 2021

Werkelijk "ouderwets" excellent, met erg goed comfort niveau, zeer attentie vol personeel en al die kleine zaken die een hotel zo aantrekkelijk maken: koffiezet met voldoende capsules, zeer goed slofjes, alle materiaal op de badkamer t.e.m. badzout (behalve een tandenborstel ... en dat was ik nu toch vergeten...), ...
Goed ontbijt. Goede covid-preventie regels. Prachtig de centrale zone met daglicht via de enorme glazen koepel. Ook prachtig de middeleeuwse stadswal geïntegreerd in de constructie!
Perfect? Neen, toch niet:
1/ Bij het registreren had ik toch wat meer kennis van het Nederlands verwacht (ikzelf spreek vlot 4 talen, in zo'n hotel moet met name zo'n hotel toch voldoen aan de standaarden).
2/ Meerdere hier producten bij het ontbijt, inclusief op bestelling. Laat dan aub die slechte roerei mengeling op basis van de verplichte pasta of zo weg!
3/ Toilet op mijn kamer liep langzaam leeg zonder bij te vullen.
4/ Ramen kunnen niet open.
Maar dat zijn details in vergelijking met de aangeboden kwaliteit!

• Reistype: Reisde voor zaken

Beste Philip P,
We zouden u willen bedanken om de tijd te hebben genomen om uw comentaar achter te laten betreffende uw verblijf in ons hotel. We proberen dagelijks het nodige te doen om onze kwaliteit op top te houden en zo onze gasten een goede ervaring aan te bieden. Dankzij uw comentaar kunnen we daar nog verschillende dingens verbeteren.
Hopelijk krijgen we de kans om u in de toekomst weer te verwelkomen.

Beoordeeld op 15 november 2021

super centraal gelegen in Brussel. Perfect hotel in combinatie met parkeergarage ernaast. Kwaliteit die je bij elke Radisson herkend . Korting gekregen op het diner en een kamerupgrade ivm clubmember bij Radisson.

Datum van verblijf: november 2021
Olivier Behiels, Service clients/Réception van Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2022

Beste hbbudak,
We zouden u willen bedanken om de tijd te hebben genomen om uw comentaar achter te laten betreffende uw verblijf in ons hotel. We proberen dagelijks het nodige te doen om onze kwaliteit op top te houden en zo onze gasten een goede ervaring aan te bieden. Hopelijk krijgen we de kans om u in de toekomst weer te verwelkomen.

Beoordeeld op 15 november 2021

Matig verblijf, hotel is mooi en schoon echter is een kamer voor 3 personen af te raden, het wordt wel aangeboden maar je krijgt een of ander oud inklapbed erbij. daarnaast is een kamer vlakbij de lift niet handig voor je slaaprust, aangezien de lift geluiden maakt welke je tot op de kamer hoort. Kamers zijn ook erg warm ondanks dat je de verwarming op de laagste stand zet en de ramen kunnen niet open.

Beste jpex808882,
We hebben ondertussen nieuwe bedden aangeschaft voor een betere comfort van onze gasten. En onze airconditionings werden ook verplaats.