2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 216
Radissonhotels.comUS$ 216
Hotels.comUS$ 216
travelup.comUS$ 225
TravelocityUS$ 216
PricelineUS$ 216
Beoordeeld op 20 november 2021

Werkelijk "ouderwets" excellent, met erg goed comfort niveau, zeer attentie vol personeel en al die kleine zaken die een hotel zo aantrekkelijk maken: koffiezet met voldoende capsules, zeer goed slofjes, alle materiaal op de badkamer t.e.m. badzout (behalve een tandenborstel ... en dat was ik nu toch vergeten...), ...
Goed ontbijt. Goede covid-preventie regels. Prachtig de centrale zone met daglicht via de enorme glazen koepel. Ook prachtig de middeleeuwse stadswal geïntegreerd in de constructie!
Perfect? Neen, toch niet:
1/ Bij het registreren had ik toch wat meer kennis van het Nederlands verwacht (ikzelf spreek vlot 4 talen, in zo'n hotel moet met name zo'n hotel toch voldoen aan de standaarden).
2/ Meerdere hier producten bij het ontbijt, inclusief op bestelling. Laat dan aub die slechte roerei mengeling op basis van de verplichte pasta of zo weg!
3/ Toilet op mijn kamer liep langzaam leeg zonder bij te vullen.
4/ Ramen kunnen niet open.
Maar dat zijn details in vergelijking met de aangeboden kwaliteit!

• Reistype: Reisde voor zaken
Olivier Behiels, Service clients/Réception van Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2022

Beste Philip P,
We zouden u willen bedanken om de tijd te hebben genomen om uw comentaar achter te laten betreffende uw verblijf in ons hotel. We proberen dagelijks het nodige te doen om onze kwaliteit op top te houden en zo onze gasten een goede ervaring aan te bieden. Dankzij uw comentaar kunnen we daar nog verschillende dingens verbeteren.
Hopelijk krijgen we de kans om u in de toekomst weer te verwelkomen.

Beoordeeld op 15 november 2021

super centraal gelegen in Brussel. Perfect hotel in combinatie met parkeergarage ernaast. Kwaliteit die je bij elke Radisson herkend . Korting gekregen op het diner en een kamerupgrade ivm clubmember bij Radisson.

Datum van verblijf: november 2021
Olivier Behiels, Service clients/Réception van Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2022

Beste hbbudak,
We zouden u willen bedanken om de tijd te hebben genomen om uw comentaar achter te laten betreffende uw verblijf in ons hotel. We proberen dagelijks het nodige te doen om onze kwaliteit op top te houden en zo onze gasten een goede ervaring aan te bieden. Hopelijk krijgen we de kans om u in de toekomst weer te verwelkomen.

Beoordeeld op 15 november 2021

Matig verblijf, hotel is mooi en schoon echter is een kamer voor 3 personen af te raden, het wordt wel aangeboden maar je krijgt een of ander oud inklapbed erbij. daarnaast is een kamer vlakbij de lift niet handig voor je slaaprust, aangezien de lift geluiden maakt welke je tot op de kamer hoort. Kamers zijn ook erg warm ondanks dat je de verwarming op de laagste stand zet en de ramen kunnen niet open.

Beste jpex808882,
We zouden u willen bedanken om de tijd te hebben genomen om uw comentaar achter te laten betreffende uw verblijf in ons hotel. Het vreest ons erg dat uw verblijf niet meeviel en ik bied u mijn excuses aan daarvoor.
We hebben ondertussen nieuwe bedden aangeschaft voor een betere comfort van onze gasten. En onze airconditionings werden ook verplaats.
Hopelijk krijgen we de kans om u in de toekomst weer te verwelkomen en u te kunnen vertonen dat we uw verwachtingen kunnen overtreffen.

Beoordeeld op 19 oktober 2021

Adverteert op verschillende sites met 5 sterren, maar heeft in werkelijkheid 4 sterren; dit is mij bevestigd door het receptiepersoneel. Het serviceniveau hoort echter meer bij 3 sterren. Uiteraard betaal je wel voor 5 sterren.

Datum van verblijf: oktober 2021
Olivier Behiels, Guest Services / Front Office van Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2021

Beste anon_0884,
We zijn inderdaad wel een 5 sterren hotel en hebben nodige maatregelen genomen om deze te worden. Aarzel zeker niet om met ons contact op te nemen om meer in diepte te gaan betreffende uw comentaar. Dit zou ons de oportuniteit geven om te weten wat niet meeviel en daar ook iets aan te kunnen doen.

Beoordeeld op 27 september 2021

Zeer centraal gelegen, De auto kan vlot geparkeerd blijven in hotelgarage. De kamers zijn zeer stil, geen buitengeluiden te horen. Personeel efficiënt. Uitstekende uitvalsbasis voor een citytrip Brussel.

Datum van verblijf: september 2021
Olivier Behiels, Guest Services / Front Office van Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2021

Beste lucenhilde2021,

Bedankt voor je feedback over je verblijf bij Radisson Collection Grand Place Brussels. We zijn blij om te horen dat je van je verblijf hebt genoten en hopen je in de nabije toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Neem gerust contact met ons op als we je verder nog van dienst kunnen zijn.

Radisson Collection Grand Place Brussels