Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.612)
Beoordelingen filteren
2.613 resultaten
Waardering van reizigers
1.017
996
373
141
86
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.017
996
373
141
86
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 2.613 beoordelingen
Beoordeeld op 7 november 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel op top locatie in het centrum.
Mooie grote zeer complete kamers.
Zeer aardig personeel en een zeer goed ontbijt.
Zeer goed gratis internet.
Kort om ren uitstekend hotel op een goede locatie.echt een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank ronnyp756
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Radissongroup B, General Manager van Radisson Blu Royal Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2018
Google-vertaling

Dear Ronny,

Greetings from the very heart of Brussels.

In the name of the whole team I would like to thank you for your excellent review and your recommendation towards the Radisson Blu Royal Hotel, Brussels.

I am very pleased to see you enjoyed our ‘very nice’ staff, you spacious room with its amenities, and the ‘very good’ Super Breakfast Buffet served at the PebbleWood Corner. I am also very happy to hear that you’ve made the most of the convenient location in the city centre.

I look forward to welcoming you back in the heart of Europe.

Best Blu regards,
Gaston Gellens, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 oktober 2018

Zeer goed gelegen hartje Brussel , vlak bij de Grote Markt. wij hadden een suite op de vierde verdieping. enorm groot alles erop en eraan. (wel een sofa die nodig moest vernieuwd) Alles ruim ,gemakkelijk met aparte lounge met grootscherm TV.
uitgebreiden uitstekend ontbijt!
BR
D&G

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Danny_CZwijndrecht
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Radissongroup B, General Manager van Radisson Blu Royal Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018
Google-vertaling

Dear Danny,

Greetings from the Radisson Blu Royal Hotel, Brussels.

I would like to thank you for reviewing your stay among us. I am very pleased to read you enjoyed our hotel thanks to your spacious room, our ‘excellent’ Super Breakfast Buffet served at the PebbleWood Corner and the convenient location in the heart of the city centre.

Regarding the sofa, please kindly note that we do our best to update our furniture and decoration on a regular basis.

I look forward to welcoming you back in the heart of Europe.

Best Blu regards,
Gaston Gellens, General Manager   

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Kamer was OK, maar de bediening en logistiek abominabel slecht. Bij aankomst had ik een kwartier tijd om in te checken voor mijn meeting begon. De bediende sprak geen Nederlands, wat mijns insziens een absolute vereiste is om in Brussel te werken, zeker in de toeristische sector. Dus ik overgeschakeld naar het Frans , maar ook dan slaagde hij er niet in om mij in te checken wegens geen ervaring? Dus maar naar mijn meeting gegaan zonder ingecheckt te zijn. ‘s Avonds door een ander meisje correct verder geholpen, in het Engels. ‘s Morgens wilde ik om 7u45 uitchecken en ontbijten, om om 8u30 op mijn meeting te zijn. Zou geen probleem mogen zijn, nietwaar? Letterlijk 20min gewacht op 2 liften die mij naar de parking zouden brengen om mijn koffer in de auto te zetten. Opnieuw 10min gewacht op de lift naar de receptie. Daar een gigantische rij om uit te checken, dus meeting net gehaald, maar zonder ontbijt. Niet voor herhaling vatbaar, zeker niet tijdens een business trip waar alles snel en efficient moet gaan.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank LindseyBosBei
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Radissongroup B, General Manager van Radisson Blu Royal Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2018

Beste Lindsey,

Hartelijk dank voor de tijd te nemen voor uw feedback met ons te delen. Het is zeer belangrijk voor ons om deze feedback te ontvangen zodat wij onze service kunnen blijven verbeteren.

Gelieve mijn excuses te aanvaarden voor het ongemak tijdens de check-in in ons hotel.

Wij als het Radisson Blu Royal Hotel team doen ons best om iedere gast in eigen taal van dienst te kunnen zijn. Mijn oprechte excuses dat wij tijdens uw check-in u niet kunnen helpen hebben in het Nederlands.

Betreffende de liften, wij zijn hiervan op de hoogte en zijn hiervoor een oplossing aan het vinden.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat u ons de kans heeft om u in de toekomst terug te ontvangen in het hotel.

Twijfel niet me te contacteren als er nog verdere vragen zijn.

Met vriendelijke groeten,

Gaston Gellens, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is een echte aanrader! Een heel proper en verzorgd hotel. Een superlekker ontbijtbuffet! Het personeel is er heel vriendelijk en hulpvaardig. De leuke extraatjes ( de softdrinks waren bij ons inbegrepen; ideaal met dit warme weer) maakten ons verblijf hier compleet.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank 9amie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Radissongroup B, General Manager van Radisson Blu Royal Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2018
Google-vertaling

Dear guest,

Greetings from the very heart of Brussels!
In the name of the whole team I would like to thank you for your 5 out of 5 review, I am very pleased to see how much you enjoyed your stay at our ‘well-kept’ hotel!
I am also delighted to hear that our staff has been very ‘friendly and helpful’ and that you appreciated the Super Breakfast Buffet served at the PebbleWood Corner.

I look forward to welcoming you back at the Radisson Blu Royal Hotel!

Best Blu regards,
Gaston Gellens, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 mei 2018

Wij hebben na de eerste, slapeloze, overnachting besloten ons weekendje Brussel vroegtijdig af te breken. We hadden een kamer gereserveerd met twee kingsize bedden, maar Radisson Blu Royal Hotel Brussel heeft dat helemaal niet. Ze hebben alleen kamers met 1 kingsize bed en 1 slaapbank.
De kamer die we kregen was slecht, zowel qua slaapbank als badkamer (toilet spoelde niet door), de tweede kamer was op de business rooms verdieping op de 6e verdieping en daarvan bleek de slaapbank even slecht. Het was toen 's avonds laat, dus we besloten te blijven. Hebben uit pure ellende met het hele gezin in 1 kingsize bed geslapen omdat de slaapbank niet te doen was. De douche druppelde harde druppels omdat de douchekop verkalkt was.
Dit is in mijn ogen geen 4 sterren hotel en als gezin moet je hier niet naartoe willen gaan.

Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank arjanmnl
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RD_Royal_Brussels, General Manager van Radisson Blu Royal Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018

Geachte Arjanmnl,
Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Wij streven naar 100% tevredenheid van onze gasten en uw feedback is voor ons van bijzonder groot belang.
Het spijt ons ten zeerste dat wij deze keer niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik bied u hiervoor mijn verontschuldigingen aan en verzeker u dat ik deze kwestie persoonlijk heb opgenomen met de betreffende managers.
In de hoop dat we de gelegenheid krijgen om u weer terug te mogen ontvangen als gast.
Met vriendelijke groeten,
Gaston Gellens, General Manager 

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken