Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Kamer was OK, maar de bediening en logistiek abominabel slecht. Bij aankomst had ik een kwartier tijd om in te checken voor mijn meeting begon. De bediende sprak geen Nederlands, wat mijns insziens een absolute vereiste is om in Brussel te werken, zeker in de toeristische sector. Dus ik overgeschakeld naar het Frans , maar ook dan slaagde hij er niet in om mij in te checken wegens geen ervaring? Dus maar naar mijn meeting gegaan zonder ingecheckt te zijn. ‘s Avonds door een ander meisje correct verder geholpen, in het Engels. ‘s Morgens wilde ik om 7u45 uitchecken en ontbijten, om om 8u30 op mijn meeting te zijn. Zou geen probleem mogen zijn, nietwaar? Letterlijk 20min gewacht op 2 liften die mij naar de parking zouden brengen om mijn koffer in de auto te zetten. Opnieuw 10min gewacht op de lift naar de receptie. Daar een gigantische rij om uit te checken, dus meeting net gehaald, maar zonder ontbijt. Niet voor herhaling vatbaar, zeker niet tijdens een business trip waar alles snel en efficient moet gaan.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Radissongroup B, General Manager van Radisson Blu Royal Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2018

Beste Lindsey,

Hartelijk dank voor de tijd te nemen voor uw feedback met ons te delen. Het is zeer belangrijk voor ons om deze feedback te ontvangen zodat wij onze service kunnen blijven verbeteren.

Gelieve mijn excuses te aanvaarden voor het ongemak tijdens de check-in in ons hotel.

Wij als het Radisson Blu Royal Hotel team doen ons best om iedere gast in eigen taal van dienst te kunnen zijn. Mijn oprechte excuses dat wij tijdens uw check-in u niet kunnen helpen hebben in het Nederlands.

Betreffende de liften, wij zijn hiervan op de hoogte en zijn hiervoor een oplossing aan het vinden.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat u ons de kans heeft om u in de toekomst terug te ontvangen in het hotel.

Twijfel niet me te contacteren als er nog verdere vragen zijn.

Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is een echte aanrader! Een heel proper en verzorgd hotel. Een superlekker ontbijtbuffet! Het personeel is er heel vriendelijk en hulpvaardig. De leuke extraatjes ( de softdrinks waren bij ons inbegrepen; ideaal met dit warme weer) maakten ons verblijf hier compleet.

Datum van verblijf: augustus 2018
Radissongroup B, General Manager van Radisson Blu Royal Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2018

Dear guest,

Greetings from the very heart of Brussels!
In the name of the whole team I would like to thank you for your 5 out of 5 review, I am very pleased to see how much you enjoyed your stay at our ‘well-kept’ hotel!
I am also delighted to hear that our staff has been very ‘friendly and helpful’ and that you appreciated the Super Breakfast Buffet served at the PebbleWood Corner.

I look forward to welcoming you back at the Radisson Blu Royal Hotel!

Best Blu regards,

Beoordeeld op 14 mei 2018

Wij hebben na de eerste, slapeloze, overnachting besloten ons weekendje Brussel vroegtijdig af te breken. We hadden een kamer gereserveerd met twee kingsize bedden, maar Radisson Blu Royal Hotel Brussel heeft dat helemaal niet. Ze hebben alleen kamers met 1 kingsize bed en 1 slaapbank.
De kamer die we kregen was slecht, zowel qua slaapbank als badkamer (toilet spoelde niet door), de tweede kamer was op de business rooms verdieping op de 6e verdieping en daarvan bleek de slaapbank even slecht. Het was toen 's avonds laat, dus we besloten te blijven. Hebben uit pure ellende met het hele gezin in 1 kingsize bed geslapen omdat de slaapbank niet te doen was. De douche druppelde harde druppels omdat de douchekop verkalkt was.
Dit is in mijn ogen geen 4 sterren hotel en als gezin moet je hier niet naartoe willen gaan.

Datum van verblijf: mei 2018
RD_Royal_Brussels, General Manager van Radisson Blu Royal Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018

Geachte Arjanmnl,
Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Wij streven naar 100% tevredenheid van onze gasten en uw feedback is voor ons van bijzonder groot belang.
Het spijt ons ten zeerste dat wij deze keer niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik bied u hiervoor mijn verontschuldigingen aan en verzeker u dat ik deze kwestie persoonlijk heb opgenomen met de betreffende managers.
In de hoop dat we de gelegenheid krijgen om u weer terug te mogen ontvangen als gast.

Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is mooo en je word vriendelijk ontvangen. Alles werd goed uitgelegt behalve hoe de lampen aan moesten met het pasje. Naar enig gespeur toch even om hulp gevraagd opnieuw werden we vriendelijk geholpen. Ook hebben we hier ontbeten. Het ontbijt vond ik matig in de prijs kwaliteit verhouding. Ook nog een avond een drankje gedronken on jet restaurant hier was de bediening top eerlijk en behulpzaam. We hebben hier 3 nachten dooegebracht en kwamen wel tot de conclusie dat we hier niet terug zouden gaan. Ondanks dat het een ideaale ligging had het matras lag niet lekker.

Datum van verblijf: mei 2018
RD_Royal_Brussels, General Manager van Radisson Blu Royal Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2018

Dear Evie31-10,
I would like to thank you for reviewing your stay with us. It is comments like yours that are essential for us to daily improve our services. First of all, I would like to offer you my sincerest apologies in the name of the whole team. I shared your comments immediately with the concerned department and act on all of your points.
Regarding our breakfast, I am surprised to read your remarks. Breakfast is the most important meal of the day and the last impression the guest stays on before leaving us. I am sorry that you did not find it at your taste. Our "Super Breakfast Buffet" is however known to be a complete buffet offering a wide variety of foods selected from the best of Continental, European and American cuisines. So be assured that I will share your dissatisfaction with the breakfast manager so that your misadventure does not happen again. Be aware, for your next visit, that we make special rates when you choose breakfast at the booking time.
I am however really happy to read that you appreciated our “welcoming and helpful” staff.
I do honestly hope that you will give us another chance to make your stay with us unforgettable.
I would be delighted to welcome you back and to make sure our services meet your expectations.
Best BLU regards,
Gaston Gellens
General Manager

Beoordeeld op 2 mei 2018

Superieur hotel met een uitstekende liggen op slechts een paar minuten wandelen van het centraal station en grote markt. Zeer klassevol hotel met mooie binnentuin / Bar / Restaurant. Prachtige kamers en super vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: februari 2018
RD_Royal_Brussels, General Manager van Radisson Blu Royal Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2018

Geachte Ronn_62,
Hartelijk dank voor uw feedback en het verheugt ons om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij hopen u weer snel te mogen verwelkomen!
Gaston Gellens, Algemeen Directeur