Beoordeeld op 10 april 2018

We verbleven hier met onze 2 kinderen. Kamers waren in orde en met tussendeur zoals gevraagd. Service, ontbijt en parking waren zeker in orde en maakte ons verblijf tot een succes. Keep up the good work.

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
RD_Royal_Brussels, General Manager van Radisson Blu Royal Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2018

Beste 73TomR07,
Hartelijk dank voor uw fantastische 5 sterren beoordeling betreffende uw verblijf in het Radisson Blu Royal Hotel, Brussels.
Ik ben erg blij te lezen dat u vollop genoten heeft van de locatie van ons hotel, inderdaad op een paar minuten loopafstand van de beroemde Grote Markt, vele restaurants en barren en vele andere toeristische attracties.
Eveneens dank ik u voor uw complimenten over ons ´super` hotel en ´super`ontbijt.
Namens het gehele team, verwelkomen wij u graag als u nogmaals naar Brussels reist.
In de tussentijd nodig ik u uit om ons te volgen op de sociale media, om geen speciale aanbiedingen en newsfeeds te missen.
Gaston Gellens
General Manager

Beoordeeld op 27 maart 2018 via mobiele applicatie

Eerst en vooral super locatie. Wij hadden een zeer mooie en ruime kamer met een heerlijk bed. Handig is zeker ook de parkeermogelijkheid onder het hotel. We vonden het spijtig dat niemand van het personeel Nederlands kan. Het ontbijt is voldoende gevarieerd. Het is zelfs mogelijk een ei-bereiding naar keuze te laten maken.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
RD_Royal_Brussels, General Manager van Radisson Blu Royal Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2018

Beste Tania_Antwerpen,
Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling betreffende uw verblijf in het Radisson Blu Royal Hotel te Brussel.
Ik ben erg blij te lezen dat u heeft genoten van het hotel en van het Super Breakfast Buffet in de PebbleWood Corner.
Graag verzeker ik u, dat wij trots zijn op ons multi-culturele Front Office team en in het geval u door een Nederlandse collega geholpen wilt worden, zal daar altijd de gelegenheid voor zijn.
Namens het gehele team, kijken wij ernaar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in het Radisson Blu Royal Hotel.
In de tussentijd nodig ik u uit met ons in contact te blijven via onze sociale media.
Gaston Gellens
General Manager

Beoordeeld op 21 maart 2018 via mobiele applicatie

Schone kamer en mooie lifthal. Kamer was een invaliden kamer, echter ben ik dat niet. Resultaat: in de douchen hangt een zitbankje met de douchekop op heuphoogte. Geen manier om de douchekop boven je hoofd te hangen. Hierover beklag gedaan.

Ontbijtruimte is te klein en personeel te langzaam met opnieuw tafels indekken. Jammer.

Verder top locatie.

Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
RD_Royal_Brussels, General Manager van Radisson Blu Royal Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2018

Geachte Tim T,
Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Wij streven naar 100% tevredenheid van onze gasten en uw feedback is voor ons van bijzonder groot belang.
Het spijt ons ten zeerste dat wij deze keer niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik bied u hiervoor mijn verontschuldigingen aan en verzeker u dat ik deze kwestie persoonlijk heb opgenomen met de betreffende managers.
In de hoop dat we de gelegenheid krijgen om u weer terug te mogen ontvangen als gast.
Met vriendelijke groeten,
Gaston Gellens, General Manager

Beoordeeld op 14 maart 2018

• Verbleef: maart 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
RD_Royal_Brussels, General Manager van Radisson Blu Royal Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2018

Beoordeeld op 2 januari 2018

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
RD_Royal_Brussels, General Manager van Radisson Blu Royal Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2018