NH Hotels
Booking.com122 US$
Expedia.com121 US$
Lol.travel128 US$
Beoordeeld op 19 november 2019 via mobiele applicatie

Werkelijk een prima hotel. We verbleven hier een weekend met 10 personen. Het personeel is erg behulpzaam en het ontbijt krijgt van mij een 10+. Een aanrader als je in het weekend wilt verblijven. Binnen 15 minuten ben je met de metro in het centrum.

Datum van verblijf: november 2019
Hannes B, Manager van NH Brussels EU Berlaymont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2019

Beste Leo

bedankt voor het verblijf en de reactie ik hoop u in de toekomst weer te mogen verwelkomen

Groet
Hannes

Beoordeeld op 8 juli 2019

Gedateerd, wel schoon.voor zakelijk zal het voldoen. De gratis minibas is 1 cola, 1 water, en een sapje. andere dingen kan je bij de balie beneden aanschaffen. In de avond gratis parkeren voor de deur.

Datum van verblijf: maart 2019
Hannes B, Front Office Manager van NH Brussels EU Berlaymont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2019

Beste DoritaDoritoExplorer,

Hartelijk dank om uw bevindingen hier op Tripadvisor te delen.
Wij zijn blij te vernemen dat u een fijn verblijf bij ons hebt genoten.
Wij mogen u dan ook graag terug bij ons verwelkomen.

Bart
Front Office Manager

Beoordeeld op 23 juni 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel voor een weekendje Brussel. Rustig gelegen. Schone kamers, goed bereikbaar. Aardig en behulpzaam personeel. Koffie en thee en frisdrank op de kamer! Keuze om de auto-industrie de garage of opstaat te parkeren. Op straat is goedkoper.

Datum van verblijf: juni 2019
Hannes B, General Manager van NH Brussels EU Berlaymont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2019

Beste evanstijn.
Bedankt voor uw reactie en voor het kiezen van NH Brussels EU Berlaymont.
We zijn blij te vernemen dat u hebt genoten van uw verblijf en we hopen u wederom te mogen verwelkomen bij NH Brussels EU Berlaymont.
Bart
Front Office Manager

Beoordeeld op 20 mei 2019 via mobiele applicatie

Hotel is zeker mooi en schoon
Ontbijt zoals in alle NH hotels ,perfect.
Personeel kan zeker meer lachen, zeker ,Tijdens ontbijt.
Volgens mijn vinden ze hun werek niet leuk
Het Hotel ligt zeker 2,5 km van centrum maar dat was ook bekend voor ons

Datum van verblijf: mei 2019
Hannes B, Manager van NH Brussels EU Berlaymont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2019

Beste Bea,

Bedankt voor het bezoek en de feedback, en wij gaan het hier intern nogmaals bespreken over het verwelkomen van onze gasten. Alle gasten zouden vriendelijk verwelkomt moeten worden en normaal lukt dit ook. Het is spijtig dat jullie het gevoel hadden dat het personeel het niet echt naar de zin had en wat meer kan lachen.
Maar dan hebben we weer een mooie uitdaging voor een extra training en kunnen we de lichaamshouding nogmaals doornemen.

Groet
Hannes

Beoordeeld op 19 mei 2019 via mobiele applicatie

Weekend in dit hotel verbleven. Ontvangst prima. Mooie kamer op de 1e etage aan de straatzijde. Daardoor hoor je wel de ondergrondse voorbijkomen( rommelend geluid). Badkamer is goed onderhouden en schoon. Ontbijtbuffet goed verzorgd. Minpunten: Het bed, matras is niet gescheiden en als jouw partner zich omdraait, lijkt het wel of je op zee zit. En een ander minpuntje de zeer smalle doorgang en bochten in de parkeergarage van het hotel. Heb je een grotere auto dan kom je bijna niet er door. En iemand met een stationauto kwam er niet onbeschadigd door.

Datum van verblijf: mei 2019

Beste Sylvia d,
Hartelijk dank voor us beoordeling.
Wij zijn blij te vernemen dat u over het algemeen een fijn verblijf hebt gehad.
Uw aandachtspunten zijn meegenomen voor de aanpassingen in het hotel waar mogelijk.
Wij hopen u graag terug te mogen verwelkomen.