Priceline
Volledig restitueerbaar voor zo 28 apr.
Geen aanbetaling vereist
Go to your Happy Price
StayForLong
Beoordeeld op 16 februari 2019

10 uit 10! Mooi hotel. Lekker rustig in het weekend. Goede ontvangst, mooie kamer en super gevarieerd ontbijt. Perfecte locatie. Makkelijk te bereiken, dichtbij de metro dus kan allemaal haast niet beter. En de prijs was ongelooflijk laag. Merci!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Hannes B, General Manager van NH Brussels EU Berlaymont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2019

Beste Han H,
Bedankt voor het geven van een perfecte beoordeling
Ik ben er zeker van dat het ganse team met alle plezier voor u klaar heeft gestaan om aan uw behoeften tijdens uw verblijf te voldoen.
Graag tot ziens.

Beoordeeld op 7 februari 2019

Een keurig net hotel midden in de Europese wijk. De kamers zijn ruim en goed geoutilleerd. De service is prima en snel. Ook het ontbijt is prima geregeld, zeer uitgebreid en kwalitatief uitstekend. Een aanrader als je op zoek bent naar een hotel in het Europese hart van Brussel

Datum van verblijf: februari 2019

Beste robp891,
We stellen uw opmerkingen over de keuze van NH Brussels EU Berlaymont op prijs.
Het maakt ons trots om op de best mogelijke manier aan de behoeften van onze gasten te voldoen.
We hopen u snel terug te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 23 januari 2019

Al verschillende keren in dit hotel overnacht tot volle tevredenheid. Het was inmiddels enige tijd geleden maar ik was blij verrast met de reeds uitgevoerde en de in uitvoering zijnde aanpassingen in het hotel.

Datum van verblijf: januari 2019

Beste 19Peter59,
Dank u voor uw bevindingen.
We zijn erg blij om te vernemen dat u genoten hebt van uw verblijf bij ons.
Ik hoop dat uw volgend verblijf niet lang wacht.
Groeten van het ganse NH Brussels EU Berlaymont team.

Beoordeeld op 15 mei 2018

Voor de waarborg werden we 2 maal doorgestuurd naar een geldautomaat die niet bestond,wel jammer als je gehaastbent,zoals wij dat waren,jullie naamsverandering van Silken naar Nh,WaS nergens duidelijk,we hadden nooit geboekt als we daarvan op de hoogte waren

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Jens L, Manager van NH Brussels EU Berlaymont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2018

Geachte klant,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat u had tijdens uw verblijf.

We hopen u een betere ervaring te kunnen geven als u besluit om weer bij ons te verblijven.

Het spijt ons dat wij niet aan uw verwachtingen konden voldoen. Onze excuses dat wij u niet op de hoogte gebracht hebben van de naamsverandering. Bovendien willen wij ons verontschuldigen voor de slechte wegwijzer naar de geldautomaat. Wij zullen onze medewerkers informeren om hierover duidelijker te zijn.

Hartelijk bedankt dat u deze review geschreven hebt. We hechten veel belang aan de opinie van onze klanten. Onze missie is het om onze gasten de best mogelijk service te bieden.

We willen dat u weet dat wij onze passie voor excelentie graag met de klanten delen en we willen ook dat u tevreden het hotel verlaat.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 26 mei 2017 via mobiele applicatie

Keurig hotel, pal naast het EU gebouw. Dichtbij het openbaar vervoer, dus makkelijk alles te bereiken.

Let op! Hoewel het niet in mijn reserveringsbewijs stond, stond de wat onvriendelijke receptioniste erop dat ze op mijn creditkaart een borgstelling kon doen.

Daarnaast sprak dame erg slecht Engels en al helemaal geen NL.

Datum van verblijf: mei 2017