Nelly C

Jammer van dit matig verblijf

2,0 van 5 bollen15 mei 2018 beoordeeld
Voor de waarborg werden we 2 maal doorgestuurd naar een geldautomaat die niet bestond,wel jammer als je gehaastbent,zoals wij dat waren,jullie naamsverandering van Silken naar Nh,WaS nergens duidelijk,we hadden nooit geboekt als we daarvan op de hoogte waren
Datum van verblijf: mei 2018
3,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Jens L, Manager van NH Brussels EU Berlaymont, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 13 jul 2018
Geachte klant,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat u had tijdens uw verblijf.

We hopen u een betere ervaring te kunnen geven als u besluit om weer bij ons te verblijven.

Het spijt ons dat wij niet aan uw verwachtingen konden voldoen. Onze excuses dat wij u niet op de hoogte gebracht hebben van de naamsverandering. Bovendien willen wij ons verontschuldigen voor de slechte wegwijzer naar de geldautomaat. Wij zullen onze medewerkers informeren om hierover duidelijker te zijn.

Hartelijk bedankt dat u deze review geschreven hebt. We hechten veel belang aan de opinie van onze klanten. Onze missie is het om onze gasten de best mogelijk service te bieden.

We willen dat u weet dat wij onze passie voor excelentie graag met de klanten delen en we willen ook dat u tevreden het hotel verlaat.

Met vriendelijke groeten,
  • Official Site
3.2 km van NH Brussels EU Berlaymont
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 26 mei 2017 via mobiele applicatie

Keurig hotel, pal naast het EU gebouw. Dichtbij het openbaar vervoer, dus makkelijk alles te bereiken.

Let op! Hoewel het niet in mijn reserveringsbewijs stond, stond de wat onvriendelijke receptioniste erop dat ze op mijn creditkaart een borgstelling kon doen.

Daarnaast sprak dame erg slecht Engels en al helemaal geen NL.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 25 september 2016 via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel vlakbij de Europese commissie en de metro shuman. Mooie ruime kamers en een eerder kleine maar goed uitgeruste badkamer. Comfortabele bedden en geen geluidsoverlast van de straat. WiFi is aanwezig in de kamers.

Datum van verblijf: september 2016
Jens L, Manager van NH Brussels EU Berlaymont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2018

Dear guest,

many thanks for taking the time, to write down your feedback regarding your stay in our hotel.

We're pleased to hear that you have enjoyed our hotel. Your feedback about the service will be shared with all staff members. A good guest experience, that's where we're aiming for each time.

We look forward to welcome you back in the near future.

Kind regards,

Beoordeeld op 27 maart 2016

Een oase van rust op een toplocatie naast het Berlaymont gebouw. Het hotel draagt fotografie hoog in het vaandel. Verschillende verdiepingen hebben de deuren bekleed met kleurrijke foto's, heel origineel.

Datum van verblijf: maart 2016

Dear guest,

We look forward to welcome you back in the near future.

Kind regards,

Beoordeeld op 17 februari 2016

Prima hotel. Ruime kamer die wel wat donker en klassie is ingericht. Koffie en theefaciliteiten op de kamer aanwezig. Ontbijt heb ik niet gebruikt. Aan de overkant zit een Ekki, waar je uitstekend kunt ontbijten. Staurants in de buurt. En naast metrohalte gelegen. Personeel aan de receptie mag soms wel iets vriendelijker.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 17 februari 2016

Lelijk ingericht, faciliteiten zijn die van een twee sterren hotel, bed is te hard, badstop defect, geen service, abominabel ontbijt. Het enige positieve: geen geluid van buiten.

Om nooit meer terug te keren.

Datum van verblijf: februari 2016