ZenHotels.com
Ragnhild
Heerhugowaard, Nederland

Keurig hotel, lekkere bedden

4,0 van 5 bollen26 mei 2017 beoordeeldvia mobiele applicatie
Keurig hotel, pal naast het EU gebouw. Dichtbij het openbaar vervoer, dus makkelijk alles te bereiken.

Let op! Hoewel het niet in mijn reserveringsbewijs stond, stond de wat onvriendelijke receptioniste erop dat ze op mijn creditkaart een borgstelling kon doen.

Daarnaast sprak dame erg slecht Engels en al helemaal geen NL.
Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.8 km van NH Brussels EU Berlaymont
3.2 km van NH Brussels EU Berlaymont
2.3 km van NH Brussels EU Berlaymont
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 25 september 2016 via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel vlakbij de Europese commissie en de metro shuman. Mooie ruime kamers en een eerder kleine maar goed uitgeruste badkamer. Comfortabele bedden en geen geluidsoverlast van de straat. WiFi is aanwezig in de kamers.

Datum van verblijf: september 2016
Jens L, Manager van NH Brussels EU Berlaymont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2018

Dear guest,

many thanks for taking the time, to write down your feedback regarding your stay in our hotel.

We're pleased to hear that you have enjoyed our hotel. Your feedback about the service will be shared with all staff members. A good guest experience, that's where we're aiming for each time.

We look forward to welcome you back in the near future.

Kind regards,

Beoordeeld op 27 maart 2016

Een oase van rust op een toplocatie naast het Berlaymont gebouw. Het hotel draagt fotografie hoog in het vaandel. Verschillende verdiepingen hebben de deuren bekleed met kleurrijke foto's, heel origineel.

Datum van verblijf: maart 2016

Dear guest,

We look forward to welcome you back in the near future.

Kind regards,

Beoordeeld op 17 februari 2016

Prima hotel. Ruime kamer die wel wat donker en klassie is ingericht. Koffie en theefaciliteiten op de kamer aanwezig. Ontbijt heb ik niet gebruikt. Aan de overkant zit een Ekki, waar je uitstekend kunt ontbijten. Staurants in de buurt. En naast metrohalte gelegen. Personeel aan de receptie mag soms wel iets vriendelijker.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 17 februari 2016

Lelijk ingericht, faciliteiten zijn die van een twee sterren hotel, bed is te hard, badstop defect, geen service, abominabel ontbijt. Het enige positieve: geen geluid van buiten.

Om nooit meer terug te keren.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 26 januari 2016

Uitstekend!!! Eigenlijk alles was goed, we hebben een super rustgevend weekend gehad na een zware beursdag,,,
Rustige kamer met alle faciliteiten in, bed, badkamer, welness, fitness, alles heel confortabel,, Top locatie, zeer lekker en uitgebreide ontbijt, en overal een heel mooie decoratie,, Alles zoals op foto's,, zeker een aanrader,,
Ik zal zeker terugkomen,,,
Otimo hotel numa otima localidade perto de tudo, quarto super confortavel e tranquilo com facilidades como cha e cafe no quarto, minibar, banheiro lindo, cafe-da-manha muito bom, completo e variado,, Spa muito bom, enfim uma otima estadia num hotel muito bem decorado e agradavel,,
Certamente voltarei,,,

Datum van verblijf: januari 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Silken B, Directeur général van NH Brussels EU Berlaymont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2016

Geachte Flori-Marques,
Dank u voor het feit dat in het Silken Berlaymont Hotel gebleven en voor het nemen van de tijd om ons te schrijven. We zijn verheugd om uw tevredenheid te ontdekken. Wij hopen u binnenkort te zien in het Hotel Silken Berlaymont.
We zijn blij om u een welkomstdrankje bieden korting op uw volgende verblijf.
Dank u contact met mij op het volgende e-mail : ea.berlaymont@hoteles-silken.com voor uw volgende boeking.
Katiuscia Cataldi
Executive Assistant