eileenswanderlust
De Haan, België

Mooi en goed gelegen

4,0 van 5 bollen25 sep 2016 beoordeeldvia mobiele applicatie
Goed gelegen hotel vlakbij de Europese commissie en de metro shuman. Mooie ruime kamers en een eerder kleine maar goed uitgeruste badkamer. Comfortabele bedden en geen geluidsoverlast van de straat. WiFi is aanwezig in de kamers.
Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Jens L, Manager van NH Brussels EU Berlaymont, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 16 jul 2018
Dear guest,

many thanks for taking the time, to write down your feedback regarding your stay in our hotel.

We're pleased to hear that you have enjoyed our hotel. Your feedback about the service will be shared with all staff members. A good guest experience, that's where we're aiming for each time.

We look forward to welcome you back in the near future.

Kind regards,
  • Hotels.com
2.3 km van NH Brussels EU Berlaymont
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 27 maart 2016

Een oase van rust op een toplocatie naast het Berlaymont gebouw. Het hotel draagt fotografie hoog in het vaandel. Verschillende verdiepingen hebben de deuren bekleed met kleurrijke foto's, heel origineel.

Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Jens L, Manager van NH Brussels EU Berlaymont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2018

Dear guest,

We look forward to welcome you back in the near future.

Kind regards,

Beoordeeld op 17 februari 2016

Prima hotel. Ruime kamer die wel wat donker en klassie is ingericht. Koffie en theefaciliteiten op de kamer aanwezig. Ontbijt heb ik niet gebruikt. Aan de overkant zit een Ekki, waar je uitstekend kunt ontbijten. Staurants in de buurt. En naast metrohalte gelegen. Personeel aan de receptie mag soms wel iets vriendelijker.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 17 februari 2016

Lelijk ingericht, faciliteiten zijn die van een twee sterren hotel, bed is te hard, badstop defect, geen service, abominabel ontbijt. Het enige positieve: geen geluid van buiten.

Om nooit meer terug te keren.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 26 januari 2016

Uitstekend!!! Eigenlijk alles was goed, we hebben een super rustgevend weekend gehad na een zware beursdag,,,
Rustige kamer met alle faciliteiten in, bed, badkamer, welness, fitness, alles heel confortabel,, Top locatie, zeer lekker en uitgebreide ontbijt, en overal een heel mooie decoratie,, Alles zoals op foto's,, zeker een aanrader,,
Ik zal zeker terugkomen,,,
Otimo hotel numa otima localidade perto de tudo, quarto super confortavel e tranquilo com facilidades como cha e cafe no quarto, minibar, banheiro lindo, cafe-da-manha muito bom, completo e variado,, Spa muito bom, enfim uma otima estadia num hotel muito bem decorado e agradavel,,
Certamente voltarei,,,

Datum van verblijf: januari 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Silken B, Directeur général van NH Brussels EU Berlaymont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2016

Geachte Flori-Marques,
Dank u voor het feit dat in het Silken Berlaymont Hotel gebleven en voor het nemen van de tijd om ons te schrijven. We zijn verheugd om uw tevredenheid te ontdekken. Wij hopen u binnenkort te zien in het Hotel Silken Berlaymont.
We zijn blij om u een welkomstdrankje bieden korting op uw volgende verblijf.
Dank u contact met mij op het volgende e-mail : ea.berlaymont@hoteles-silken.com voor uw volgende boeking.
Katiuscia Cataldi
Executive Assistant

Beoordeeld op 7 januari 2016

Waarschijnlijk vanwege low-season nu een zeer gunstige prijs voor een kamer in een goed hotel, dat - ingeval voor zakelijke redenen in Brussel (met de EU) - zeer centraal gelegen is.

Kamers prima, en ook goede service.

Datum van verblijf: januari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Silken B, Directeur général van NH Brussels EU Berlaymont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2016

Geachte Frans V,
We zijn blij om u een welkomstdrankje bieden korting op uw volgende verblijf.
Katiuscia Cataldi
Executive Assistant