Dennis
Rotterdam, Nederland

Prima hotel dicht bij de EU instellingen

4,0 van 5 bollen17 feb 2016 beoordeeld
Prima hotel. Ruime kamer die wel wat donker en klassie is ingericht. Koffie en theefaciliteiten op de kamer aanwezig. Ontbijt heb ik niet gebruikt. Aan de overkant zit een Ekki, waar je uitstekend kunt ontbijten. Staurants in de buurt. En naast metrohalte gelegen. Personeel aan de receptie mag soms wel iets vriendelijker.
Datum van verblijf: november 2015
Reistype: Bezocht voor zaken
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.2 km van NH Brussels EU Berlaymont
Exterior view
3.2 km van NH Brussels EU Berlaymont
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 17 februari 2016

Lelijk ingericht, faciliteiten zijn die van een twee sterren hotel, bed is te hard, badstop defect, geen service, abominabel ontbijt. Het enige positieve: geen geluid van buiten.

Om nooit meer terug te keren.

Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 januari 2016

Uitstekend!!! Eigenlijk alles was goed, we hebben een super rustgevend weekend gehad na een zware beursdag,,,
Rustige kamer met alle faciliteiten in, bed, badkamer, welness, fitness, alles heel confortabel,, Top locatie, zeer lekker en uitgebreide ontbijt, en overal een heel mooie decoratie,, Alles zoals op foto's,, zeker een aanrader,,
Ik zal zeker terugkomen,,,
Otimo hotel numa otima localidade perto de tudo, quarto super confortavel e tranquilo com facilidades como cha e cafe no quarto, minibar, banheiro lindo, cafe-da-manha muito bom, completo e variado,, Spa muito bom, enfim uma otima estadia num hotel muito bem decorado e agradavel,,
Certamente voltarei,,,

Reistype: Reisde voor zaken
Silken B, Directeur général van NH Brussels EU Berlaymont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2016

Geachte Flori-Marques,
Dank u voor het feit dat in het Silken Berlaymont Hotel gebleven en voor het nemen van de tijd om ons te schrijven. We zijn verheugd om uw tevredenheid te ontdekken. Wij hopen u binnenkort te zien in het Hotel Silken Berlaymont.
We zijn blij om u een welkomstdrankje bieden korting op uw volgende verblijf.
Dank u contact met mij op het volgende e-mail : ea.berlaymont@hoteles-silken.com voor uw volgende boeking.

Beoordeeld op 7 januari 2016

Waarschijnlijk vanwege low-season nu een zeer gunstige prijs voor een kamer in een goed hotel, dat - ingeval voor zakelijke redenen in Brussel (met de EU) - zeer centraal gelegen is.

Kamers prima, en ook goede service.

• Reistype: Reisde voor zaken
Silken B, Directeur général van NH Brussels EU Berlaymont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2016

Geachte Frans V,

Beoordeeld op 1 januari 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben dit hotel geboekt om tijdens de jaarwisseling in Brussel te kunnen verblijven. Het hotel is goed onderhouden en heeft een erg mooie uitstraling. De kamers waren ruim en erg schoon, de badkamer was wat aan de krappe kant.

Het enige minpunt wat we ervaren hebben is het feit dat de kamers ontzettend warm waren en de airco het niet deed. Door het grote raam open te zetten kregen we de kamer koel,maar ideaal was dit natuurlijk niet.

Beoordeeld op 26 december 2015

Samen met mijn vriend hebben we een nachtje in dit hotel doorgebracht. Het hotel is maar een kleine vijf minuutjes stappen tot aan de metro. Aan de balie sprak het personeel geen Nederlands maar ze hebben ons verder goed geholpen. Het was een mooie en ordelijke kamer. 's Nachts is het heel rustig en je hebt geen last van de kamers naast je. Het ontbijt was subliem! Alles was aanwezig, er waren zelf verse sapjes. Voor de spa moet je bijbetalen.

Datum van verblijf: augustus 2015
Silken B, Directeur général van NH Brussels EU Berlaymont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2016

Geachte Jana V,