Flori-Marques
Hasselt, België

Een zeker aarader,, Otimo, com certeza voltarei,,,

5,0 van 5 bollen26 jan 2016 beoordeeld
Uitstekend!!! Eigenlijk alles was goed, we hebben een super rustgevend weekend gehad na een zware beursdag,,,
Rustige kamer met alle faciliteiten in, bed, badkamer, welness, fitness, alles heel confortabel,, Top locatie, zeer lekker en uitgebreide ontbijt, en overal een heel mooie decoratie,, Alles zoals op foto's,, zeker een aanrader,,
Ik zal zeker terugkomen,,,
Otimo hotel numa otima localidade perto de tudo, quarto super confortavel e tranquilo com facilidades como cha e cafe no quarto, minibar, banheiro lindo, cafe-da-manha muito bom, completo e variado,, Spa muito bom, enfim uma otima estadia num hotel muito bem decorado e agradavel,,
Certamente voltarei,,,
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 1 feb 2016
Geachte Flori-Marques,
Dank u voor het feit dat in het Silken Berlaymont Hotel gebleven en voor het nemen van de tijd om ons te schrijven. We zijn verheugd om uw tevredenheid te ontdekken. Wij hopen u binnenkort te zien in het Hotel Silken Berlaymont.
We zijn blij om u een welkomstdrankje bieden korting op uw volgende verblijf.
Dank u contact met mij op het volgende e-mail : ea.berlaymont@hoteles-silken.com voor uw volgende boeking.
2.2 km van NH Brussels EU Berlaymont
  • Priceline
2.3 km van NH Brussels EU Berlaymont
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 7 januari 2016

Waarschijnlijk vanwege low-season nu een zeer gunstige prijs voor een kamer in een goed hotel, dat - ingeval voor zakelijke redenen in Brussel (met de EU) - zeer centraal gelegen is.

Kamers prima, en ook goede service.

• Reistype: Reisde voor zaken
Silken B, Directeur général van NH Brussels EU Berlaymont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2016

Geachte Frans V,

Beoordeeld op 1 januari 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben dit hotel geboekt om tijdens de jaarwisseling in Brussel te kunnen verblijven. Het hotel is goed onderhouden en heeft een erg mooie uitstraling. De kamers waren ruim en erg schoon, de badkamer was wat aan de krappe kant.

Het enige minpunt wat we ervaren hebben is het feit dat de kamers ontzettend warm waren en de airco het niet deed. Door het grote raam open te zetten kregen we de kamer koel,maar ideaal was dit natuurlijk niet.

Beoordeeld op 26 december 2015

Samen met mijn vriend hebben we een nachtje in dit hotel doorgebracht. Het hotel is maar een kleine vijf minuutjes stappen tot aan de metro. Aan de balie sprak het personeel geen Nederlands maar ze hebben ons verder goed geholpen. Het was een mooie en ordelijke kamer. 's Nachts is het heel rustig en je hebt geen last van de kamers naast je. Het ontbijt was subliem! Alles was aanwezig, er waren zelf verse sapjes. Voor de spa moet je bijbetalen.

Datum van verblijf: augustus 2015
Silken B, Directeur général van NH Brussels EU Berlaymont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2016

Geachte Jana V,

Beoordeeld op 23 december 2015 via mobiele applicatie

We hadden 2 dagen gebloekt via hotelspecials, we hadden niet veel verwacht maar tot onze verbazing was her super luxe onlangs onze korting!

Ontbijt was uitgebreid en de service was top. Een erg behulpzame receptionist die zelfs een beetje Nederlands kon ipv frans!

Ik zou zeker nog een keer terug willen komen!

Datum van verblijf: juni 2015
Silken B, Directeur général van NH Brussels EU Berlaymont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2015

Beste Fcau,
Ik was blij om te leren U had een goed verblijf bij ons !
Heel erg bedankt voor de tijd neemt om uw ervaringen te delen met TripAdvisor en ons uw feedback .
Het is zeer de moeite waard om onze gasten te horen hadden een onvergetelijke ervaring - met ons .
Nogmaals , hartelijk dank voor uw positieve reacties en we kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen u terug naar Hotel Silken Berlaymont opnieuw in de zeer nabije toekomst .
Ik zou u graag een welkomstdrankje te geven voor uw toekomstige boeken bij ons.
Stuur me dan een e-mail naar ea.berlaymont@hoteles-silken.com
vriendelijke groet

Beoordeeld op 22 november 2015

Prima hotel met een hele goede service. Het hotel ligt vlakbij de Europese gebouwen en het metrostation Schuman. Kamers zijn goed alhoewel een beetje gedateerd. Ook de kamers aan de voorkant zijn genoeg geïsoleerd om rustig te kunnen slapen. Ontbijt is goed maar niet spectaculair. Het hotel heeft een eigen parkeergarage. Het in- en uitrijden is iets om voorzichtig te doen. Receptieservice is prima!

Datum van verblijf: november 2015
Silken B, Directeur général van NH Brussels EU Berlaymont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2015

Estimado Señor Jan G

Antes que nada, permítame agradecerle haber tomado el tiempo de compartir su experiencia en nuestro hotel.
Estamos contentísimos de descubrir su satisfacción.
Esperamos volver a verle pronto en el Silken Berlaymont Brussels y nos gustaría ofrecerle una bebida de bienvenida.
Cuando haga su reserva, envíeme un email a ea.berlayont@hoteles-silken.com para que pueda coordinarlo.
Cordialmente,
Katiuscia