“Heerlijk”

Keukens: Libanees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen, Afhalen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen, Afhalen
3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn er binnengestapt voor een snelle snack en namen daarvoor enkele warme voorgerechten. Bediening was zeer vriendelijk en het eten uitmuntend. We komen zeker nog terug!

Datum van bezoek: september 2018

13 mei 2018 beoordeeld

Heerlijke lunch en hele snelle en prettige bediening. Alles heel vers en goed klaargemaakt. ik heb ook nog desserts gekocht om mee te nemen. Ik was hier eerder met een grote groep, ook dat was heel goed.

Datum van bezoek: april 2018
10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtige eetgelegenheid, vrij druk maar gezellig. Prachtige menukaart met enorm veel keuze. Snelle service en heel vriendelijk. Prijs, kwaliteit heel goed. Zeker doen wanneer je Brussel bezoekt.

Datum van bezoek: september 2017
29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dagschotel voor 12 euro is een prima prijs in Brussel en helemaal als het zo fantastisch smaakt. Het eten staat snel op tafel, perfect voor een snelle hap. De bediening was voldoende (niets wat opviel, zowel in positieve als negatieve zin). Dus vandaar een 4 ipv een 5 als beoordeling, maar absoluut een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2017
5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Al Jannah hebben wij heerlijk gegeten. Een soort van dagschotel kost slechts €12 en dan heb je een bord vol lekkere mezze of mixed grill. Ook de nagerechten zijn lekker en niet duur. Vriendelijk personeel en een vlotte bediening. Absoluut een aanrader dit Libanese restaurant.

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Al Jannah bekeken, bekeken ook

In Al Jannah geweest? Deel je ervaringen!