“Heerlijke lunch”
Beoordeling van Le Cirio

Le Cirio
Reserveren met
Le Cirio is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 199 van 3.985 Restaurants in Brussel
Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig oud gebouw waar dit restaurant in zit. Helemaal vol en nog net twee plaatsjes kunnen vinden. Snelle bediening en aardige ober. Waterzooi gegeten, was heerlijk en zeer gezellig druk binnen. Kan niet anders zeggen. Toppertje!

6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel speciale brasserie in hartje Brussel,origineel nog uit de tijd van 1886.vriendelijke bediening en de garnaalkroketten zijn super lekker! De prijs is wel aan de hoge kant maar het interieur maakt veel goed

4 januari 2018 beoordeeld

Authentiek, gezellig, Brussels, kom er steeds met plezier!
Prachtig café, obers passen ook perfect in kader: vriendelijk maar niet kruiperig t.o.v. de toeristen, bewaren hun eigenheid. Love it!

27 december 2017 beoordeeld

We zaten vandaag 27/12 op het terras een tijdje te wachten vooraleer er iemand kwam om te zien wat we wilden drinken.Er kwam echter niemand langs , ben dan zelf naar binnen gegaan en aan de bar gevraagd of ik iets kon bestellen.Raar maar waar , in ons eigen land en Brussel vraagt de kelner me om Engels of Frans te praten , ongelofelijk.We zijn dan maar elders geweest.

3 december 2017 beoordeeld

Deze brasserie bestaat sedert 1886 en is vrijwel nog authentiek. Probeer er zeker de half en half (dit is een glas met de helft Cava en de helft lekkere Spaanse wijn) De atmosfeer is er heel leuk maar niet al het personeel is even vriendelijk...

Toch de moeite als je in Brussel bent!

Reizigers die Le Cirio bekeken, bekeken ook

Anderlecht, Brussel

In Le Cirio geweest? Deel je ervaringen!