“Koffietje drinken”
Beoordeling van Le Cirio

Le Cirio
Reserveren met
Le Cirio is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 190 van 3.879 Restaurants in Brussel
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
27 december 2017 beoordeeld

We zaten vandaag 27/12 op het terras een tijdje te wachten vooraleer er iemand kwam om te zien wat we wilden drinken.Er kwam echter niemand langs , ben dan zelf naar binnen gegaan en aan de bar gevraagd of ik iets kon bestellen.Raar maar waar , in ons eigen land en Brussel vraagt de kelner me om Engels of Frans te praten , ongelofelijk.We zijn dan maar elders geweest.

3 december 2017 beoordeeld

Deze brasserie bestaat sedert 1886 en is vrijwel nog authentiek. Probeer er zeker de half en half (dit is een glas met de helft Cava en de helft lekkere Spaanse wijn) De atmosfeer is er heel leuk maar niet al het personeel is even vriendelijk...

Toch de moeite als je in Brussel bent!

10 november 2017 beoordeeld

Wie hier binnenkomt krijgt waarschijnlijk hetzelfde decor te zien als zijn overgrootvader een eeuw geleden ; de inboedel is er prachtig, authentiek. De bediening is er heel vriendelijk en het eten echt verzorgd. Ook het drankaanbod biedt wel iets naar ieders zin. De prijzen zijn er heel schappelijk zeker gezien de geboden kwaliteit. Een aanrader !

31 mei 2017 beoordeeld

Opzij van het beursgebouw kan je nog proeven van het bruisende Brussel van het begin van vorige eeuw. Tot de toiletten toe (die overigens proper zijn) ga je hier terug in de tijd. Er is een ruime keuze aan bieren en je kan hier ook een stukje eten aan erg schappelijke prijzen en helemaal niet slecht. De obers hebben hun handen vol maar als je er een tijdje zit en je begint ze te kennen, blijken het erg vriendelijke mensen te zijn. We zaten er met een gezelschap van Nederlands-, Frans- en Engelstaligen maar dat was voor hen geen probleem. Het was eeuwen geleden dat ik hier nog was geweest, maar ik laat het in de toekomst zo lang niet meer duren.

2 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier via Trip Advisor terecht gekomen. Het was binnen flink vol en we wisten gelukkig een plekje te bemachtigen. Eten smaakte prima en was niet duur. Bediening spreekt zowel Frans als Nederlands wat erg handig was.

Reizigers die Le Cirio bekeken, bekeken ook

In Le Cirio geweest? Deel je ervaringen!