“Ouderwets gezellig, niet te duur”
Beoordeling van Le Cirio

Le Cirio
Reserveren met
Le Cirio is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 64 van 3.804 Restaurants in Brussel
Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2017 beoordeeld

Opzij van het beursgebouw kan je nog proeven van het bruisende Brussel van het begin van vorige eeuw. Tot de toiletten toe (die overigens proper zijn) ga je hier terug in de tijd. Er is een ruime keuze aan bieren en je kan hier ook een stukje eten aan erg schappelijke prijzen en helemaal niet slecht. De obers hebben hun handen vol maar als je er een tijdje zit en je begint ze te kennen, blijken het erg vriendelijke mensen te zijn. We zaten er met een gezelschap van Nederlands-, Frans- en Engelstaligen maar dat was voor hen geen probleem. Het was eeuwen geleden dat ik hier nog was geweest, maar ik laat het in de toekomst zo lang niet meer duren.

2 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier via Trip Advisor terecht gekomen. Het was binnen flink vol en we wisten gelukkig een plekje te bemachtigen. Eten smaakte prima en was niet duur. Bediening spreekt zowel Frans als Nederlands wat erg handig was.

13 januari 2017 beoordeeld

Ik ben hier al een keer iets gaan drinken en een keer iets gaan eten. Het is een gezellige zaak met sympathieke obers. Je ziet zo dat "Le Cirio" een zaak is met geschiedenis. Het kan hier soms druk zijn wanneer de toeristen binnenvallen. Ze hebben een grote bierkaart met redelijke prijzen. Ook de keuken is normaal geprijsd. Wij aten hier een schotel stoofvlees met frietjes. De stoofvleessaus en het vlees waren heel lekker en de frietjes goed gebakken. Mayonaise, mosterdsaus en ketchup is gratis.

29 december 2016 beoordeeld

Hier plaats vinden aan een tafel is een opdracht op zichzelf. Waarschijnlijk één van de populairste oude Brusselse cafés. Mooi oud interieur, kelners die vergroeid zijn met de inrichting, beetje ruw, maar ook met gevoel voor humor. De faro , typisch Brussels biertje, gaat er goed in. Zeker een plaats om te bezoeken als toerist, maar verwacht hier geen stilte voor een intieme tête a tête

12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn interieur en druk bezochte plek. Helaas vertaalt zich dit ook naar de aanpak van het café dat wordt uitgebaat door onverschillig tot onvriendelijk personeel. We bestelden elk een glas cava en een portie kaas terwijl we een nieuw pas gekocht spel aan het proberen waren. Spelen op café is blijkbaar verboden waardoor we - slim gezien - na het plaatsen van onze bestelling plots het spel moesten opbergen. Op het ticket staat 1 nogthans 1 consumptie per uur. Praten mag. Spelen en praten blijkbaar niet. 14 minuten na aankomst stonden we terug buiten met een fijne rekening van een onvriendelijk cafe. Consumeren is belangrijker dan beleven. Het is aan jullie waar je zelf voor kiest.

Reizigers die Le Cirio bekeken, bekeken ook

In Le Cirio geweest? Deel je ervaringen!