“Gezellige, typisch Brusselse zaak”
Beoordeling van Le Cirio

Le Cirio
Reserveren met
Le Cirio is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 211 van 4.098 Restaurants in Brussel
Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
13 januari 2017 beoordeeld

Ik ben hier al een keer iets gaan drinken en een keer iets gaan eten. Het is een gezellige zaak met sympathieke obers. Je ziet zo dat "Le Cirio" een zaak is met geschiedenis. Het kan hier soms druk zijn wanneer de toeristen binnenvallen. Ze hebben een grote bierkaart met redelijke prijzen. Ook de keuken is normaal geprijsd. Wij aten hier een schotel stoofvlees met frietjes. De stoofvleessaus en het vlees waren heel lekker en de frietjes goed gebakken. Mayonaise, mosterdsaus en ketchup is gratis.

Datum van bezoek: januari 2017

29 december 2016 beoordeeld

Hier plaats vinden aan een tafel is een opdracht op zichzelf. Waarschijnlijk één van de populairste oude Brusselse cafés. Mooi oud interieur, kelners die vergroeid zijn met de inrichting, beetje ruw, maar ook met gevoel voor humor. De faro , typisch Brussels biertje, gaat er goed in. Zeker een plaats om te bezoeken als toerist, maar verwacht hier geen stilte voor een intieme tête a tête

Datum van bezoek: december 2016
12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn interieur en druk bezochte plek. Helaas vertaalt zich dit ook naar de aanpak van het café dat wordt uitgebaat door onverschillig tot onvriendelijk personeel. We bestelden elk een glas cava en een portie kaas terwijl we een nieuw pas gekocht spel aan het proberen waren. Spelen op café is blijkbaar verboden waardoor we - slim gezien - na het plaatsen van onze bestelling plots het spel moesten opbergen. Op het ticket staat 1 nogthans 1 consumptie per uur. Praten mag. Spelen en praten blijkbaar niet. 14 minuten na aankomst stonden we terug buiten met een fijne rekening van een onvriendelijk cafe. Consumeren is belangrijker dan beleven. Het is aan jullie waar je zelf voor kiest.

Datum van bezoek: november 2016
4 november 2016 beoordeeld

Met enkele vrienden Cirio bezocht. Zeer oud en mooi interieur met vele originele elementen. Druk bezocht voor biertje of een half-om-half. Ook uitgebreide menukaart. Van eenvoudig tot warme schotels. Redelijke prijzen en erg veel keuze. Wij kozen stoofvlees met frites. Erg lekker. Veel en goed vlees. Prettige bediening. Ook veel mensen uit Brussel zelf. Zeker geen toeristisch café. Mooie ligging naast de Beurs. In de zomer groot terras. Echt een aanrader!!

Datum van bezoek: november 2016
22 oktober 2016 beoordeeld

Fantastisch kader uit de tijd van toen, dat nog door jong en oud gesmaakt wordt.
Zelfs de meeste obers hebben er een zekere "historiek" :) Wat zeker de sfeer ten goede komt.
Ikkom er altijd graag terug als ik in Brussel ben.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Le Cirio bekeken, bekeken ook

In Le Cirio geweest? Deel je ervaringen!