“Pay and go”
Beoordeling van Le Cirio

Le Cirio
Reserveren met
Le Cirio is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 64 van 3.804 Restaurants in Brussel
Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn interieur en druk bezochte plek. Helaas vertaalt zich dit ook naar de aanpak van het café dat wordt uitgebaat door onverschillig tot onvriendelijk personeel. We bestelden elk een glas cava en een portie kaas terwijl we een nieuw pas gekocht spel aan het proberen waren. Spelen op café is blijkbaar verboden waardoor we - slim gezien - na het plaatsen van onze bestelling plots het spel moesten opbergen. Op het ticket staat 1 nogthans 1 consumptie per uur. Praten mag. Spelen en praten blijkbaar niet. 14 minuten na aankomst stonden we terug buiten met een fijne rekening van een onvriendelijk cafe. Consumeren is belangrijker dan beleven. Het is aan jullie waar je zelf voor kiest.

4 november 2016 beoordeeld

Met enkele vrienden Cirio bezocht. Zeer oud en mooi interieur met vele originele elementen. Druk bezocht voor biertje of een half-om-half. Ook uitgebreide menukaart. Van eenvoudig tot warme schotels. Redelijke prijzen en erg veel keuze. Wij kozen stoofvlees met frites. Erg lekker. Veel en goed vlees. Prettige bediening. Ook veel mensen uit Brussel zelf. Zeker geen toeristisch café. Mooie ligging naast de Beurs. In de zomer groot terras. Echt een aanrader!!

22 oktober 2016 beoordeeld

Fantastisch kader uit de tijd van toen, dat nog door jong en oud gesmaakt wordt.
Zelfs de meeste obers hebben er een zekere "historiek" :) Wat zeker de sfeer ten goede komt.
Ikkom er altijd graag terug als ik in Brussel ben.

16 oktober 2016 beoordeeld

De Cirio heeft een uniek decor: prachtige zaak! Wist je trouwens dat Jacques Brel, de beroemde Brusselse schrijver, hier een vaste stamgast was? Hij dronk hier een "half-en-half", een mengeling tussen witte wijn en schuimwijn, wat je hier tot op de dag van vandaag nog steeds kunt drinken. Vanop het terras kijk je uit over het Beursgebouw.

4 oktober 2016 beoordeeld

We hebben hier gezellig buiten gezeten, met zicht op de zijkant van de Beurs. Leuk terras. Binnen een mooie zaal met hoog plafond. Een van die karakteristieke cafes van Brussel. Men heeft mij verteld dat dit een van de vier plaatsen in Brussel is, waar je "half en half" kunt krijgen: een heerlijke mix van half 'champagne', half witte wijn.

Reizigers die Le Cirio bekeken, bekeken ook

In Le Cirio geweest? Deel je ervaringen!