“C'était au temps où Bruxelles rêvait”
Beoordeling van Le Cirio

Le Cirio
Reserveren met
Le Cirio is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 199 van 3.958 Restaurants in Brussel
Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
22 oktober 2016 beoordeeld

Fantastisch kader uit de tijd van toen, dat nog door jong en oud gesmaakt wordt.
Zelfs de meeste obers hebben er een zekere "historiek" :) Wat zeker de sfeer ten goede komt.
Ikkom er altijd graag terug als ik in Brussel ben.

16 oktober 2016 beoordeeld

De Cirio heeft een uniek decor: prachtige zaak! Wist je trouwens dat Jacques Brel, de beroemde Brusselse schrijver, hier een vaste stamgast was? Hij dronk hier een "half-en-half", een mengeling tussen witte wijn en schuimwijn, wat je hier tot op de dag van vandaag nog steeds kunt drinken. Vanop het terras kijk je uit over het Beursgebouw.

4 oktober 2016 beoordeeld

We hebben hier gezellig buiten gezeten, met zicht op de zijkant van de Beurs. Leuk terras. Binnen een mooie zaal met hoog plafond. Een van die karakteristieke cafes van Brussel. Men heeft mij verteld dat dit een van de vier plaatsen in Brussel is, waar je "half en half" kunt krijgen: een heerlijke mix van half 'champagne', half witte wijn.

3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zaak stamt uit de periode "1886" en is gelegen aan de linkerzijde van de financiële beurs in hartje Brussel. Deze charmante zaak heeft een leuk terras met vlotte , vriendelijke bediening. Het interieur van de zaak ademt nog de sfeer uit van lang vervlogen tijden, zeer mooi om eens te zien, vermits we enkel hier hebben gedronken kan ik uiteraard weinig vertellen over de aangeboden gerechten die er geserveerd worden. Wat wel opvalt is dat het oudere publiek waaronder vaste klanten nog altijd zen weg vindt naar deze zaak... wat ook zeer leuk was, en eigenlijk echt maar een detail, in de rustieke toiletten hing er nog een zeer oude " au de cologne" machine ... denk ni dat die nog werkte maar dat is echt wel pure nostalgie... conclusie; zeker eens het proberen waard (en bekijken ook uiteraard..!!! )

4 mei 2016 beoordeeld

Leuke café in art deco stijl. Vriendelijke bediening in het nederlands. Eerlijke prijzen. Gezellige sfeer, ook met een terras.

Reizigers die Le Cirio bekeken, bekeken ook

In Le Cirio geweest? Deel je ervaringen!