“Sfeervol restaurant in hartje Brussel”
Beoordeling van Le Marmiton

Le Marmiton
Reserveren met
Le Marmiton is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 45 van 3.758 Restaurants in Brussel
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
18 juli 2017 beoordeeld

Le Marmiton is een gunstig gelegen restaurant aan het einde van het eerste deel van de Galerie de la Reine.
Het biedt meerdere menu´s en een goede á la carte selectie.
Er is een goede prijs/kwaliteitverhouding met een prettige bediening; ook in het Nederlands

Schrijf een beoordeling

8 maart 2017 beoordeeld

Je eet hier een degelijke, vrij klassieke Belgische keuken. Verwacht hier echter geen verfijning. Het bord oogt vrij rommelig. Mijn vis was goed en nog vrij sappig. Mijn twee metgezellen hadden beide konijn, met de bemerking dat de konijnenbout vrij taai was.
Hou er rekening mee dat het en heel druk kan zijn en daardoor de bediening wat langer duurt. De tafeltjes zijn kort op mekaar. Wanneer ik de vergelijking maak met het vlakbij gelegen en bekende 'Aux Armes de Bruxelles' is dit laatste duidelijk beter...maar ook wat duurder.

31 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vis gegeten, klein knus gezellig restaurant. Leuke bediening. Geschikt voor groepen maar ook voor 1 of 2 personen.

29 januari 2017 beoordeeld

Authentiek en druk restaurantje midden in het centrum. Mossels als voorgerecht gegeten en als hoofdgerecht een Belgische stoofschotel. Belgische biertje er bij. Prima. Redelijk geprijsd. Geen wifi.

1 januari 2017 beoordeeld

We hebben er oudejaarsavond doorgebracht en de sfeer was er zeer aangenaam. De gerechten waren van een uitstekende kwaliteit en originaliteit. Zeer attente en vriendelijke bediening ook in het Nederlands. Toiletten beneden, dus niet rolstoelvriendelijk en krap maar met urinoir.

Reizigers die Le Marmiton bekeken, bekeken ook

In Le Marmiton geweest? Deel je ervaringen!