Vandaag geopend: 10:00 - 18:00

vanaf 35,79 US$
vanaf 77,54 US$
vanaf 41,75 US$
Beoordeeld op 16 mei 2021

Was heel lang geleden dat wij dit nog eens bezocht hadden !
Vroeger al eens gepasseerd en veel te veel volk !
Nu met covid moest je reserveren, en had je geen lange wachtrijen ! Ideaal ;) !
Blijft toch wel iets speciaals en fotogenieks !
Heel veel uitleg over de wereldtentoonstelling van 1958 en hoe het Atomium gebouwd werd.
Ook mooie parken in de buurt om te wandelen.

Datum van activiteit: maart 2021
Beoordeeld op 10 april 2021

Het was heel erg lang geleden dat ik er geweest was. We zijn nu terug geweest met jonge kinderen en zij vonden het geweldig. En ik moet zeggen ook als volwassene blijven de bollen fascineren!

Datum van activiteit: april 2021
Beoordeeld op 7 april 2021 via mobiele applicatie

Met ons zoontje van 3 een bezoek gebracht aan het atomium. Het panorama waarvoor eerst de lift werd genomen vond hij super. Het plafond is doorzichtig vandaar de extra dimensie. Wel een behoorlijke wachtrij naar beneden aangezien men maar beperkt in de lift kan. 2 à 3 bubbels. Daarna met trappen en roltrap de expo bezocht. Duidelijke uitleg over de bouw en de expo. Het schaalmodel laat groot en klein dromen van expo 58. De tijdelijke tentoonstelling 'ID#2021 - Symbols' was zoals beschreven een staaltje klank en lichtspektakel. Onze zoon vond dit erg leuk. Daarna terug afgedaald en ons laten verleiden tot aankoop van de foto's en sleutelhangers. We vonden het een leuke alternatieve 'binnenactiviteit'. Bezoek van 1.5 uur.

Datum van activiteit: april 2021
Beoordeeld op 9 oktober 2020 via mobiele applicatie

Wat is dit toch een immens bouwwerk. Zeker een bezoekje waar Als je in de buurt bent. Een aanrader voor groot en Klein. Top..

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeeld op 21 augustus 2020 via mobiele applicatie

Echt de moeite!! Een aanrader voor groot en klein. Heel fijn uitgelegd, tof ingevuld. De lift nemen naar boven is ook zeker aan te raden

Datum van activiteit: augustus 2020