Robert S
Texas

Hotel Amigo: Topklasse in Brussel!

Beoordeling van Hotel Amigo
5,0 van 5 bollen1 mei 2024 beoordeeld
Hotel Amigo biedt een uitzonderlijke 5-sterrenervaring. Vanaf het moment dat we aankwamen, waren we onder de indruk van de onberispelijke service, luxe voorzieningen en elegante sfeer. Wat echter echt opviel, was de ontbijtservice. De aandacht voor detail, kwaliteit van het eten en vriendelijk personeel maakten elke ochtend een heerlijke ervaring. We kunnen Hotel Amigo niet genoeg aanbevelen voor iedereen die een onvergetelijk verblijf in Brussel zoekt."
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Jan NIELSEN, General Manager van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 2 mei 2024
Dear Robert S.,

Thank you for taking the time to share your feedback following your experience at the Hotel Amigo Brussels, a Rocco Forte Hotel.

We are delighted that you fully enjoyed your moment with us.

Offering a tailored service that is naturally warm, friendly, and professional has been our "signature" building our reputation over the years since our opening in 1958.
Therefore, knowing you could find those qualities within our different teams is a strong token of motivation and our greatest reward.

Be assured that we did not miss sharing your kind attention in order to personally thank all of them on your behalf.

Looking forward to welcoming you back for another Belgian journey among us and creating new unforgettable memories together.

• ibis
Geen aanbetaling vereist
  • Hotels.com
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 11 november 2023

Wij hadden ons zo verheugd op een verblijf in Hotel Amigo waar ik vroeger als tiener wel eens langs liep en hoopte dat ik er ooit nog eens zo kunnen logeren. Nu was het zo ver en rijdens onze autoreis door België natuurlijk hier gereserveerd en gevraagd of we wellicht een rustige kamer aan de binnenplaats konden krijgen. Hier nog apart over gecorrespondeerd met de reserveringsafdeling en de toezegging gekregen dat ze hun best zouden doen. Toen wij dus incheckten bleek dat niet mogelijk te zijn, maar zo vertelde de aardige receptioniste, uw kamer is zeer rustig gelegen op de vijfde étage. De kamer was okay, niet luxe, met een klein raam met stadszicht zoals het werd genoemd. Badkamer waar je in het bad moet douchen en waarover ik me de volgende dag bij dezelfde receptioniste heb geklaagd. Het is ongelooflijk dat mensen van onze leeftijd nog in een gladde badkuip moeten stappen om zich te kunnen douchen. En dan met de voeten balanceren om de stop van de afvoer en de doucheslang van de handdouche te ontwijken tegen de schuine kant van het bad. Daar kwam nog bij dat je dan je hoofd moest plaatsen tussen de douchekop en de kranen en moet oppassen dat je daarbij je tanden er niet uitslaat! En dan heb je ook nog een schuin dak, to top it off! Dat was voor mij de limit en dacht dat ik in een verkeerd kamertype was gestopt omdat de website hele andere, ruimere kamers laat zien. De receptioniste heeft mij, samen met een Nederlandssprekende collega die zij aan het inwerken was, keurig te woord gestaan en aangeboden voor de resterende nacht een ander kamer aan te bieden. Dat heb ik geweigerd omdat ik het teveel gedoe vond om voor die ene nacht nog te verkassen. Men heeft daarop een net gebaar gemaakt en ik ontving kort daarna van de quality manager nog een mail met wat uitleg. Dus dat was netjes. Waar ik me wel aan heb geërgerd is dat de kamer rustig was met de ramen dicht, maar zodra je die opende werd je gek van de herrie. Zelfs ‘s morgens om 05.30 uur. Veel gelal van dronken mensen. Het gaat hier dag en nacht door en wij slapen graag met de ramen open omdat wij altijd ziek worden van airconditioning. Daarom had ik zo graag gezien dat mijn verzoek was ingewilligd. De bar werd helaas gerenoveerd en word denk ik wel mooi. De supervriendelijke portier die ons vanaf het begin fantastisch heeft ontvangen verwees ons naar een deur waar we even een blik mochten werpen op het nieuwe barinterieur, maar de conciërge die avonddienst had ging er zo met zijn lijf voorstaan, dat we er amper iets van zagen. Het was blijkbaar niet de bedoeling. Verder vonden wij de mensen van de receptie aardig. We hebben één keer een borrel in het restaurant gedronken omdat de kleine lounge volzat. Het ontbijtbuffet is prima met vriendelijke service. Het spijt ons echt te moeten zeggen dat ons niet meeviel.

Datum van verblijf: november 2023
Jan NIELSEN, General Manager van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2023

Beste Jos S.,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw constructieve feedback met ons te delen na uw verblijf bij ons.

Al uw opmerkingen zijn zeer waardevol en geven ons de mogelijkheid om de ervaringen van onze gasten dag na dag te verbeteren.

Onze toegewijde teams streven er steeds naar om de beste service te bieden aan al onze gasten.
We begrijpen uw teleurstelling volledig en vinden het zelf ook zeer jammer dat we niet aan al uw rechtmatige verwachtingen konden voldoen, ondanks de informatie die voor uw aankomst werd gecommuniceerd.

Hoewel we genieten van een unieke locatie in het historisch hart van Brussel, op een steenworp afstand van de prachtige Grote Markt en van het iconische Manneken Pis, is dit inderdaad een populaire wijk. Wij raden steeds aan om onze efficiënte geluiddichte ramen gesloten te houden voor een rustige en vredige nachtrust.

Graag delen wij u mee dat we reeds zijn begonnen met een belangrijk renovatieplan voor onze badkamers. Om het comfort te verbeteren, zullen er ruime inloopdouches geïnstalleerd worden in de plaats van baden.

We hopen van harte om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Aarzel dus niet om rechtstreeks contact op te nemen met onze Quality Manager om uw verblijf zo goed mogelijk voor te bereiden.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 12 september 2023

Afgelopen weekend heb ik met 4 vriendinnen 1 nacht in Hotel Amigo verbleven. Van de aankomst tot het vertrek hebben wij ons enorm welkom gevoeld. Het welkom begon al bij de portiers met een perfecte valet parking. De receptie was uitermate vriendelijk en Caroline de Guest Relations heeft ons persoonlijk onze kamers laten zien, wij voelden ons meteen thuis. De kamers zijn ruim en comfortabel ingericht en over ieder detail is nagedacht. Het ontbijt was echt super, wij konden buiten op het terras plaatsnemen en ook hier was de service fantastisch, de kwaliteit van de a la carte gerechten was echt boven verwachting. Dank voor een heerlijk weekend in Brussel en voor het gevoel van thuiskomen! De locatie kan niet beter, wij komen zeker terug. Groeten Yvonne

Datum van verblijf: september 2023
Jan NIELSEN, General Manager van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2023

Dear Yvonne,

Thank you for taking the time to share your kind words following your stay at the Hotel Amigo Brussels, a Rocco Forte Hotel.

We are truly delighted that you fully enjoyed your experience among us.

Offering a service that is naturally caring, helpful, and professional has been part of our fundamental values since our opening in 1958.

Therefore, knowing that you could find those mindsets with our Guest Relations Caroline, our doormen, and our receptionists is a very strong token of motivation for all of us.

All our dedicated teams already look forward to welcoming you back to your new home away from home and enjoying our breakfast on the terrace once again. "La dolce vita"...

Beoordeeld op 26 februari 2023 via mobiele applicatie

Super hotel. Centrale ligging midden in het centrum van Brussel. Alles op loop afstand. Perfecte service. We hadden suite op 2de etage. Parking goed verzorgd met de valet parking ( goede service). S’ avonds super lekker gegeten in restaurant ( Valentijn diner). Ontbijt voldoet aan alle hoge wensen. Kortom een must stay in Brussels als je de stand wilt bezoeken in het centrum van Brussel. Aanrader. Bedankt team Amigo.

Datum van verblijf: februari 2023
Jan NIELSEN, General Manager van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2023

Dear 12345luc,

Thank you very much for taking the time to share your feedback following your recent stay at the Hotel Amigo.

We are delighted to read that you fully enjoyed your experience among us on this special and wonderful occasion of Valentine's Day.

Knowing that we reached your expectations is a real satisfaction for all our teams, and we did not miss the opportunity to share your kind words, which are a powerful motivational lever.

Needless to say that we are all looking forward to welcome you back for another visit to Brussels.

Beoordeeld op 16 januari 2022

Een luxe hotel zeer goed gelegen in Brussel. Zorgzaam personeel. Magisch ontbijt, de prijs is een beetje duur
de kamer was erg schoon en ons bed was erg comfortabel.
Ik raad het zonder aarzeling aan!!!

Datum van verblijf: december 2021
Caroline Van Gestel, Other van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2022

Beste Liesbeth2100,

Hartelijk dank voor uw verblijf in Hotel Amigo.
Het doet ons enorm plezier uw positieve feedback te lezen.

Wij hopen u dan ook spoedig terug te mogen verwelkomen in het hartje van Brussel.

Met vriendelijke groeten,

Jan Nielsen

Beoordeeld op 16 augustus 2021 via mobiele applicatie

Wat hebben we hier lang op gewacht! Eindelijk konden we weer, na 1.5jaar Covid malaise, uitkijken naar een verblijf in ons favoriete hotel. Wat deed het deugd om enkele bekende gezichten terug te zien en de sfeer van Amigo terug op te snuiven. Ook zij zijn niet gespaard gebleven en zij n door Corona geruime tijd gesloten gebleven, maar direct bij jouw entrée ervaar je de sfeer van weleer! Bravo Hotel Amigo & Staff, wij hebben er vollop van genoten & kijken al uit naar ons volgend verblijf!👍🥂#LifeisBetterPostCorona

Datum van verblijf: augustus 2021
Karel Lemmens, Other van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2021

Geachte kristofDeLamper,

Dank je voor je voor uw hartelijke woorden na uw recente verblijf te Hotel Amigo, een Rocco Forte Hotel.

Wij geven uw lovende woorden door aan ons voltallig Team dat er naar uit kijkt u spoedig terug te mogen begroeten.

Vriendelijke groeten,

Jan Nielsen