Geen aanbetaling vereist
Priceline
Agoda.com
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 12 september 2023

Afgelopen weekend heb ik met 4 vriendinnen 1 nacht in Hotel Amigo verbleven. Van de aankomst tot het vertrek hebben wij ons enorm welkom gevoeld. Het welkom begon al bij de portiers met een perfecte valet parking. De receptie was uitermate vriendelijk en Caroline de Guest Relations heeft ons persoonlijk onze kamers laten zien, wij voelden ons meteen thuis. De kamers zijn ruim en comfortabel ingericht en over ieder detail is nagedacht. Het ontbijt was echt super, wij konden buiten op het terras plaatsnemen en ook hier was de service fantastisch, de kwaliteit van de a la carte gerechten was echt boven verwachting. Dank voor een heerlijk weekend in Brussel en voor het gevoel van thuiskomen! De locatie kan niet beter, wij komen zeker terug. Groeten Yvonne

Datum van verblijf: september 2023
Jan NIELSEN, General Manager van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2023

Dear Yvonne,

Thank you for taking the time to share your kind words following your stay at the Hotel Amigo Brussels, a Rocco Forte Hotel.

We are truly delighted that you fully enjoyed your experience among us.

Offering a service that is naturally caring, helpful, and professional has been part of our fundamental values since our opening in 1958.

Therefore, knowing that you could find those mindsets with our Guest Relations Caroline, our doormen, and our receptionists is a very strong token of motivation for all of us.

All our dedicated teams already look forward to welcoming you back to your new home away from home and enjoying our breakfast on the terrace once again. "La dolce vita"...

Sincerely,

Mr. Jan NIELSEN

Beoordeeld op 26 februari 2023 via mobiele applicatie

Super hotel. Centrale ligging midden in het centrum van Brussel. Alles op loop afstand. Perfecte service. We hadden suite op 2de etage. Parking goed verzorgd met de valet parking ( goede service). S’ avonds super lekker gegeten in restaurant ( Valentijn diner). Ontbijt voldoet aan alle hoge wensen. Kortom een must stay in Brussels als je de stand wilt bezoeken in het centrum van Brussel. Aanrader. Bedankt team Amigo.

Datum van verblijf: februari 2023
Jan NIELSEN, General Manager van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2023

Dear 12345luc,

Thank you very much for taking the time to share your feedback following your recent stay at the Hotel Amigo.

We are delighted to read that you fully enjoyed your experience among us on this special and wonderful occasion of Valentine's Day.

Knowing that we reached your expectations is a real satisfaction for all our teams, and we did not miss the opportunity to share your kind words, which are a powerful motivational lever.

Needless to say that we are all looking forward to welcome you back for another visit to Brussels.

Sincerely,

Mr. Jan NIELSEN

Beoordeeld op 16 januari 2022

Een luxe hotel zeer goed gelegen in Brussel. Zorgzaam personeel. Magisch ontbijt, de prijs is een beetje duur
de kamer was erg schoon en ons bed was erg comfortabel.
Ik raad het zonder aarzeling aan!!!

Datum van verblijf: december 2021
Caroline Van Gestel, Other van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2022

Beste Liesbeth2100,

Hartelijk dank voor uw verblijf in Hotel Amigo.
Het doet ons enorm plezier uw positieve feedback te lezen.

Wij hopen u dan ook spoedig terug te mogen verwelkomen in het hartje van Brussel.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 16 augustus 2021 via mobiele applicatie

Wat hebben we hier lang op gewacht! Eindelijk konden we weer, na 1.5jaar Covid malaise, uitkijken naar een verblijf in ons favoriete hotel. Wat deed het deugd om enkele bekende gezichten terug te zien en de sfeer van Amigo terug op te snuiven. Ook zij zijn niet gespaard gebleven en zij n door Corona geruime tijd gesloten gebleven, maar direct bij jouw entrée ervaar je de sfeer van weleer! Bravo Hotel Amigo & Staff, wij hebben er vollop van genoten & kijken al uit naar ons volgend verblijf!👍🥂#LifeisBetterPostCorona

Datum van verblijf: augustus 2021
Karel Lemmens, Other van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2021

Geachte kristofDeLamper,

Dank je voor je voor uw hartelijke woorden na uw recente verblijf te Hotel Amigo, een Rocco Forte Hotel.

Wij geven uw lovende woorden door aan ons voltallig Team dat er naar uit kijkt u spoedig terug te mogen begroeten.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 8 oktober 2020

Hotel Amigo is een elegant en stijlvol hotel in het hart van onze hoofdstad! De locatie op enkele passen van de prachtige grote markt is werkelijk uniek. Ook in deze ' vreemde' coronatijden kan je genieten van een ontspannen verblijf. Alles is 'covid proof': de kamers zijn onberispelijk schoon en ontsmet. Alle mogelijke maatregelen worden genomen voor een veilig verblijf. Het ontbijt is lekker en zeer gevarieerd en wordt aan tafel geserveerd. Het personeel is super professioneel en heel toegewijd. Wij hebben absoluut genoten van onze staycation in Brussel. Bedankt hotel Amigo!

Datum van verblijf: oktober 2020
Karel Lemmens, Other van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2020

Geachte Kris0905,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden na uw verblijf te Hotel Amigo, een Rocco Forte Hotel.

Het doet ons groot plezier dat u genoot van onze verschillende diensten en uw verblijf zeer ontspannend was.

Wij hopen u spoedig terug te mogen begroeten voor een nieuw fantastisch verblijf.

Vriendelijke groet,