Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 511
Volledig restitueerbaar voor vr 15 dec.
Geen aanbetaling vereist
Expedia.com
US$ 510
Volledig restitueerbaar voor za 16 dec.
Word beloond met One Key
Agoda.com
US$ 423
Geen boekingstoeslagen
Hotels.comUS$ 510
RoccoForteUS$ 511
PricelineUS$ 511
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.071)
Beoordelingen filteren
3.071 resultaten
Waardering van reizigers
2.201
636
135
63
36
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.201
636
135
63
36
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.071 beoordelingen
Beoordeeld op 26 februari 2023 via mobiele applicatie

Super hotel. Centrale ligging midden in het centrum van Brussel. Alles op loop afstand. Perfecte service. We hadden suite op 2de etage. Parking goed verzorgd met de valet parking ( goede service). S’ avonds super lekker gegeten in restaurant ( Valentijn diner). Ontbijt voldoet aan alle hoge wensen. Kortom een must stay in Brussels als je de stand wilt bezoeken in het centrum van Brussel. Aanrader. Bedankt team Amigo.

Datum van verblijf: februari 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 12345luc
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jan NIELSEN, General Manager van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2023
Google-vertaling

Dear 12345luc,

Thank you very much for taking the time to share your feedback following your recent stay at the Hotel Amigo.

We are delighted to read that you fully enjoyed your experience among us on this special and wonderful occasion of Valentine's Day.

Knowing that we reached your expectations is a real satisfaction for all our teams, and we did not miss the opportunity to share your kind words, which are a powerful motivational lever.

Needless to say that we are all looking forward to welcome you back for another visit to Brussels.

Sincerely,

Mr. Jan NIELSEN
Managing Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 januari 2022

Een luxe hotel zeer goed gelegen in Brussel. Zorgzaam personeel. Magisch ontbijt, de prijs is een beetje duur
de kamer was erg schoon en ons bed was erg comfortabel.
Ik raad het zonder aarzeling aan!!!

Datum van verblijf: december 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Liesbeth2100
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Caroline Van Gestel, Other van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2022

Beste Liesbeth2100,

Hartelijk dank voor uw verblijf in Hotel Amigo.
Het doet ons enorm plezier uw positieve feedback te lezen.

Wij hopen u dan ook spoedig terug te mogen verwelkomen in het hartje van Brussel.

Met vriendelijke groeten,

Jan Nielsen
Managing Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 augustus 2021 via mobiele applicatie

Wat hebben we hier lang op gewacht! Eindelijk konden we weer, na 1.5jaar Covid malaise, uitkijken naar een verblijf in ons favoriete hotel. Wat deed het deugd om enkele bekende gezichten terug te zien en de sfeer van Amigo terug op te snuiven. Ook zij zijn niet gespaard gebleven en zij n door Corona geruime tijd gesloten gebleven, maar direct bij jouw entrée ervaar je de sfeer van weleer! Bravo Hotel Amigo & Staff, wij hebben er vollop van genoten & kijken al uit naar ons volgend verblijf!👍🥂#LifeisBetterPostCorona

Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank kristofDeLamper
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Karel Lemmens, Other van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2021

Geachte kristofDeLamper,

Dank je voor je voor uw hartelijke woorden na uw recente verblijf te Hotel Amigo, een Rocco Forte Hotel.

Wij geven uw lovende woorden door aan ons voltallig Team dat er naar uit kijkt u spoedig terug te mogen begroeten.

Vriendelijke groeten,

Jan Nielsen
Managing Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 oktober 2020

Hotel Amigo is een elegant en stijlvol hotel in het hart van onze hoofdstad! De locatie op enkele passen van de prachtige grote markt is werkelijk uniek. Ook in deze ' vreemde' coronatijden kan je genieten van een ontspannen verblijf. Alles is 'covid proof': de kamers zijn onberispelijk schoon en ontsmet. Alle mogelijke maatregelen worden genomen voor een veilig verblijf. Het ontbijt is lekker en zeer gevarieerd en wordt aan tafel geserveerd. Het personeel is super professioneel en heel toegewijd. Wij hebben absoluut genoten van onze staycation in Brussel. Bedankt hotel Amigo!

Datum van verblijf: oktober 2020
2  Bedank kris0905
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Karel Lemmens, Other van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2020

Geachte Kris0905,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden na uw verblijf te Hotel Amigo, een Rocco Forte Hotel.

Het doet ons groot plezier dat u genoot van onze verschillende diensten en uw verblijf zeer ontspannend was.

Wij hopen u spoedig terug te mogen begroeten voor een nieuw fantastisch verblijf.

Vriendelijke groet,

Jan Nielsen
Managing Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 november 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een unieke locatie in hartje Brussel. Op zeer korte loopafstand van de meeste bezienswaardigheden. Onze auto werd meteen na aankomst door een medewerker in de parkeergarage gezet. Het hotel straalt historie en luxe uit. Medewerkers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was niet groot maar we hadden dan ook de voordeligste keuze. Ontbijt buffet was in ons geval niet inclusief en kost euro 35,00 per persoon.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank Mark-en-Marieke
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
KarelLemmens, Quality Coordinator van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2019

Geachte Mark-Frank,

Wij zijn erg verheugd om uw recente ervaring in ons hotel te lezen, waarvoor oprechte dank.

Onze unieke locatie naast de prachtige Grote Markt van Brussel is, zoals vermeld in uw review, erg gemakkelijk voor een stadsbezoek.

Al onze kamers té Hotel Amigo werden individueel gedecoreerd om een écht "thuisgevoel" te creeëren. De fijnste stoffen, unieke meubels en elegante en warme kleuren zijn geselecteerd door ons Design Team in London.

Wij hopen u spoedig terug te mogen verwelkomen, misschien tijdens de mooie eindejaarsperiode, zodat u onze unieke kerstversiering kan ontdekken.

Met vriendelijke groeten,

Jan Nielsen
Managing Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken