Beoordeeld op 8 november 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een unieke locatie in hartje Brussel. Op zeer korte loopafstand van de meeste bezienswaardigheden. Onze auto werd meteen na aankomst door een medewerker in de parkeergarage gezet. Het hotel straalt historie en luxe uit. Medewerkers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was niet groot maar we hadden dan ook de voordeligste keuze. Ontbijt buffet was in ons geval niet inclusief en kost euro 35,00 per persoon.

Datum van verblijf: november 2019
KarelLemmens, Quality Coordinator van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2019

Geachte Mark-Frank,

Wij zijn erg verheugd om uw recente ervaring in ons hotel te lezen, waarvoor oprechte dank.

Onze unieke locatie naast de prachtige Grote Markt van Brussel is, zoals vermeld in uw review, erg gemakkelijk voor een stadsbezoek.

Al onze kamers té Hotel Amigo werden individueel gedecoreerd om een écht "thuisgevoel" te creeëren. De fijnste stoffen, unieke meubels en elegante en warme kleuren zijn geselecteerd door ons Design Team in London.

Wij hopen u spoedig terug te mogen verwelkomen, misschien tijdens de mooie eindejaarsperiode, zodat u onze unieke kerstversiering kan ontdekken.

Jan Nielsen
Managing Director

Beoordeeld op 15 oktober 2019 via mobiele applicatie

We hebben een nacht met ons gezin in dit luxueuse hotel gelogeerd. Geweldige service met dito prijzen. Maar dat weet je als je boekt. Gegeten in het Italiaanse restaurant erbij behorend was teleurstellen. Menu was alles behalve bijzonder. Het ontbijt was goed maar niet bijzonder. Personeel tijdens ontbijt was onderbezet en wellicht daardoor niet zo vriendelijke als je zou verwachten.

Datum van verblijf: oktober 2019
KarelLemmens, Quality Coordinator van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2019

Geachte joost723,

Wat een plezier om uw lovende commentaren te lezen op onze TripAdvisor pagina. Hartelijk dank voor uw bijdrage.

Uw feedback is erg belangrijk voor ons en werd daarom gedeeld met onze Restaurant Manager voor onmiddelijke opvolging. Wij informeren u graag dat wij een uniek menu hebben samengesteld met Maestro Fulvio Pierangelini om de authentieke Italiaanse smaken op creatieve wijze te serveren.

Wij hopen u spoedig terug te mogen begroeten.

Vriendelijke groet,

Jan Nielsen
Managing Director

Beoordeeld op 7 november 2018

een van de meest verfijnde hotels van de stad Brussel. Op loopafstand van de grote markt, manneke pis, de artistieke wijk Zavel. Probeer ook zeker de italiaan in het hotel, dit is een aanrader. De geweldige fornasetti borden en meubels maken de italiaanse sfeer compleet!
De gym is klein maar heeft een aantal basis zaken waardoor je wel een workout kan doen. Helaas geen squat rack.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
KarelLemmens, Quality Coordinator van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2018

Geachte Storm S,

Hartelijk dank voor uw lovende feedback na uw recent verblijf in hartje Brussel.

Het doet ons groot plezier dat u genoot van onze verschillende diensten, het comfort van ons hotel and ons verfijnd Italiaans restaurant BoCConi. Laat mij toe u te informeren over onze Pranzo della Domenica, een feestelijke brunch, iedere zondag in BoCConi van 12.30 tot en met 15 uur.

Wij hopen dat wij u spoedig terug mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ongelooflijk genoten van dit heerlijke, luxe hotel. De ligging is ideaal. Het personeel is fantastisch: heel behulpzaam en betrokken, niet op een gemaakte manier maar spontaan en echt. We kregen hele goede tips w.b. restaurants en winkels. Ik zou dit hotel iedereen aanraden.

Datum van verblijf: augustus 2018
KarelLemmens, Quality Coordinator van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2018

Geachte MargreetRR,

Bedankt voor uw lovende woorden op onze TripAdvisor pagina.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u genoot van onze attente en vriendelijke service en van het algemeen comfort van Hotel Amigo.

Wij hopen u bij een volgende bezoek aan Brussel te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 21 mei 2018

Mooi hotel in het hartje van Brussel. Het interieur straalt luxe en elegantie uit en tegelijkertijd is de sfeer cosy en warm. Het personeel is heel vriendelijk en professioneel. Het Italiaanse restaurant heeft een mooie kaart en serveert super lekkere gerechten. Tophotel in hartje Brussel!

Datum van verblijf: maart 2018
KarelLemmens, Karel Lemmens van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2018

Dear Anne826,

Wat een plezier om uw lovende woorden te lezen op onze TripAdvisor pagina.

Wij hopen u spoedig terug te kunnen verwelkomen in Brussel.

Vriendelijke groeten,