4 personen bekijken dit hotel
Word beloond met One Key
Agoda.com
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 15 oktober 2019 via mobiele applicatie

We hebben een nacht met ons gezin in dit luxueuse hotel gelogeerd. Geweldige service met dito prijzen. Maar dat weet je als je boekt. Gegeten in het Italiaanse restaurant erbij behorend was teleurstellen. Menu was alles behalve bijzonder. Het ontbijt was goed maar niet bijzonder. Personeel tijdens ontbijt was onderbezet en wellicht daardoor niet zo vriendelijke als je zou verwachten.

Datum van verblijf: oktober 2019
KarelLemmens, Quality Coordinator van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2019

Geachte joost723,

Wat een plezier om uw lovende commentaren te lezen op onze TripAdvisor pagina. Hartelijk dank voor uw bijdrage.

Uw feedback is erg belangrijk voor ons en werd daarom gedeeld met onze Restaurant Manager voor onmiddelijke opvolging. Wij informeren u graag dat wij een uniek menu hebben samengesteld met Maestro Fulvio Pierangelini om de authentieke Italiaanse smaken op creatieve wijze te serveren.

Wij hopen u spoedig terug te mogen begroeten.

Vriendelijke groet,

Jan Nielsen
Managing Director

Beoordeeld op 7 november 2018

een van de meest verfijnde hotels van de stad Brussel. Op loopafstand van de grote markt, manneke pis, de artistieke wijk Zavel. Probeer ook zeker de italiaan in het hotel, dit is een aanrader. De geweldige fornasetti borden en meubels maken de italiaanse sfeer compleet!
De gym is klein maar heeft een aantal basis zaken waardoor je wel een workout kan doen. Helaas geen squat rack.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
KarelLemmens, Quality Coordinator van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2018

Geachte Storm S,

Hartelijk dank voor uw lovende feedback na uw recent verblijf in hartje Brussel.

Het doet ons groot plezier dat u genoot van onze verschillende diensten, het comfort van ons hotel and ons verfijnd Italiaans restaurant BoCConi. Laat mij toe u te informeren over onze Pranzo della Domenica, een feestelijke brunch, iedere zondag in BoCConi van 12.30 tot en met 15 uur.

Wij hopen dat wij u spoedig terug mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ongelooflijk genoten van dit heerlijke, luxe hotel. De ligging is ideaal. Het personeel is fantastisch: heel behulpzaam en betrokken, niet op een gemaakte manier maar spontaan en echt. We kregen hele goede tips w.b. restaurants en winkels. Ik zou dit hotel iedereen aanraden.

Datum van verblijf: augustus 2018
KarelLemmens, Quality Coordinator van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2018

Geachte MargreetRR,

Bedankt voor uw lovende woorden op onze TripAdvisor pagina.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u genoot van onze attente en vriendelijke service en van het algemeen comfort van Hotel Amigo.

Wij hopen u bij een volgende bezoek aan Brussel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 21 mei 2018

Mooi hotel in het hartje van Brussel. Het interieur straalt luxe en elegantie uit en tegelijkertijd is de sfeer cosy en warm. Het personeel is heel vriendelijk en professioneel. Het Italiaanse restaurant heeft een mooie kaart en serveert super lekkere gerechten. Tophotel in hartje Brussel!

Datum van verblijf: maart 2018
KarelLemmens, Karel Lemmens van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2018

Dear Anne826,

Wat een plezier om uw lovende woorden te lezen op onze TripAdvisor pagina.

Wij hopen u spoedig terug te kunnen verwelkomen in Brussel.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Al verscheidene malen, zowel privé als zakelijk, Hotel Amigo bezocht en ook deze keer is de service en omgeving prachtig & uitmuntend. Deze maal lieten we onze kids van 11&13 het hotel ontdekken en vierden we Moederdag in het hotelrestaurant Il Bocconi. Het eten was fabuleus, geen vraag was te veel en de kelners hadden veel oog voor de kids, wat bijzonder & aangenaam is in deze topomgeving. Bravo Team Amigo - Rocco Forte, zeer sterke Aanrader!

Datum van verblijf: mei 2018
KarelLemmens, Quality Coordinator van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2018

Geachte 983kristofd,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden na uw bezoek aan ons Restaurant BoCConi.

Het is een plezier om te lezen dat onze Pranzo della Mamma erg in de smaak viel en dat u tevens kon genieten van onze attente service.

Wij hopen u spoedig terug te mogen verwelkomen voor een nieuwe Pranzo della domenica.

Vriendelijke groeten,