Beoordeeld op 21 mei 2018

Mooi hotel in het hartje van Brussel. Het interieur straalt luxe en elegantie uit en tegelijkertijd is de sfeer cosy en warm. Het personeel is heel vriendelijk en professioneel. Het Italiaanse restaurant heeft een mooie kaart en serveert super lekkere gerechten. Tophotel in hartje Brussel!

Datum van verblijf: maart 2018
KarelLemmens, Karel Lemmens van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2018

Dear Anne826,

Wat een plezier om uw lovende woorden te lezen op onze TripAdvisor pagina.

Wij hopen u spoedig terug te kunnen verwelkomen in Brussel.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Al verscheidene malen, zowel privé als zakelijk, Hotel Amigo bezocht en ook deze keer is de service en omgeving prachtig & uitmuntend. Deze maal lieten we onze kids van 11&13 het hotel ontdekken en vierden we Moederdag in het hotelrestaurant Il Bocconi. Het eten was fabuleus, geen vraag was te veel en de kelners hadden veel oog voor de kids, wat bijzonder & aangenaam is in deze topomgeving. Bravo Team Amigo - Rocco Forte, zeer sterke Aanrader!

Datum van verblijf: mei 2018
KarelLemmens, Quality Coordinator van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2018

Geachte 983kristofd,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden na uw bezoek aan ons Restaurant BoCConi.

Het is een plezier om te lezen dat onze Pranzo della Mamma erg in de smaak viel en dat u tevens kon genieten van onze attente service.

Wij hopen u spoedig terug te mogen verwelkomen voor een nieuwe Pranzo della domenica.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 27 januari 2018 via mobiele applicatie

Mooi en stijlvol hotel in het hart van Brussel. Gelegen op 50 meter van de grote markt. Zeer vriendelijke en professionele ontvangst. Vallet service. Mooie en kraaknette kamers. Leuke bar op gelijkvloers met soms live muziek.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
KarelLemmens, other van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2018

Geachte nvinvi,

Hartelijk dank voor uw lovende review op onze TripAdvisor pagina.

Het doet ons groot plezier te lezen dat u genoot van de verschillende services en diensten van Hotel Amigo.

Wij hopen u spoedig terug te kunnen begroeten voor een overnachting in hart van Brussel, of eventueel voor een van onze vele Jazz of DJ avonden in Bar A.

Twijfel niet om op onze website een gedetailleerd programma terug te vinden van alle activiteiten in onze Bar A.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 15 september 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel, prima ontbijt en geweldige ligging.
Het italiaanse restaurant dat bij het hotel hoort is zeer de moeite waard .
Fijne ambiance en service, fine italian cuisine.
Parel in Brussel , we gaan zeker terug !

Datum van verblijf: september 2017
KarelLemmens, Quality Coordinator van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2017

Geachte A TripAdvisor Member,

Hartelijk bedankt voor uw lovende woorden na uw recente verblijf bij Hotel Amigo.

Het doet ons erg plezier dat u genoot van onze uiterst centrale locatie, ons hartig BoCConi ontbijt en het comfort van onze kamers en suites.

Wij hopen u spoedig terug te mogen begroeten in Brussel!

Met vriendelijke groeten,

Een 5 sterren meer dan waard
Zeker doen

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde voor zaken
KarelLemmens, Quality Coordinator van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2017

Geachte Xavier R,

Hartelijk dank voor uw lovende feedback na uw recente verblijf bij Hotel Amigo.

Het doet ons een erg groot plezier te lezen dat alles naar wens was.

Wij hopen u spoedig terug te mogen verwelkomen voor een luxueus verblijf!

Met vriendelijke groeten,