Beoordeeld op 27 januari 2018 via mobiele applicatie

Mooi en stijlvol hotel in het hart van Brussel. Gelegen op 50 meter van de grote markt. Zeer vriendelijke en professionele ontvangst. Vallet service. Mooie en kraaknette kamers. Leuke bar op gelijkvloers met soms live muziek.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
KarelLemmens, other van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2018

Geachte nvinvi,

Hartelijk dank voor uw lovende review op onze TripAdvisor pagina.

Het doet ons groot plezier te lezen dat u genoot van de verschillende services en diensten van Hotel Amigo.

Wij hopen u spoedig terug te kunnen begroeten voor een overnachting in hart van Brussel, of eventueel voor een van onze vele Jazz of DJ avonden in Bar A.

Twijfel niet om op onze website een gedetailleerd programma terug te vinden van alle activiteiten in onze Bar A.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 15 september 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel, prima ontbijt en geweldige ligging.
Het italiaanse restaurant dat bij het hotel hoort is zeer de moeite waard .
Fijne ambiance en service, fine italian cuisine.
Parel in Brussel , we gaan zeker terug !

Datum van verblijf: september 2017
KarelLemmens, Quality Coordinator van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2017

Geachte A TripAdvisor Member,

Hartelijk bedankt voor uw lovende woorden na uw recente verblijf bij Hotel Amigo.

Het doet ons erg plezier dat u genoot van onze uiterst centrale locatie, ons hartig BoCConi ontbijt en het comfort van onze kamers en suites.

Wij hopen u spoedig terug te mogen begroeten in Brussel!

Beoordeeld op 14 mei 2017 via mobiele applicatie

Een 5 sterren meer dan waard
Zeker doen

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde voor zaken
KarelLemmens, Quality Coordinator van Hotel Amigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2017

Geachte Xavier R,

Hartelijk dank voor uw lovende feedback na uw recente verblijf bij Hotel Amigo.

Het doet ons een erg groot plezier te lezen dat alles naar wens was.

Wij hopen u spoedig terug te mogen verwelkomen voor een luxueus verblijf!

Beoordeeld op 15 maart 2017 via mobiele applicatie

Bedankt voor de gastvrijheid en de lekkere lucnh wat verzorgd werd voor onze groep!!
Hoog kwaliteit van service en super vriendelijk personeel, het eten smaakte heerlijk!! Mijn dank aan iedereen hiervoor

Datum van verblijf: maart 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 17 maart 2017

Geachte Dilan A,

Hartelijk dank voor uw lovend feedback na uw verblijf bij Hotel Amigo, een Rocco Forte Hotel.

Het doet ons plezier te lezen dat uw gehele verblijf, samen met de lunch in ons restaurant BoCConi naar wens was.

Ik hoop u dan ook spoedig terug te mogen begroeten in Brussel!

Beoordeeld op 20 januari 2017

top personeel, ze spreken er zelfs Nederlands ! (in Brussel eerder een uitzondering) Onthaal was prima; ik voelde me er dadelijk welkom en thuis. De rustige (basis)kamers zijn niet supergroot, maar ruim voldoende. De badkamers is fris en modern. Leuk zijn de extra's zoals een papieren zakje RF in de kleerkast. 5 sterren waard, beste hotel van Brussel !

Kamertip: hogere verdiepingen hebben uitzicht op de Grote Markt.
Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Antwoord van management:Gereageerd op 23 januari 2017

Geachte Kristof_db9,

Hartelijk dank voor uw lovende review na uw verblijf bij Hotel Amigo, een Rocco Forte Hotel.

Het doet ons groot plezier te lezen dat u genoot van uw verblijf in hartje Brussel en u ons bestempelt als het beste hotel van onze Belgische hoofdstad!

Wij hopen u dan ook spoedig terug te mogen begroeten,

Vriendelijke groeten,