“Matig”

Il Colosseo
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 87 van 3.887 Restaurants in Brussel
14 december 2019 beoordeeld

Onvriendelijke bediening, pizza niets bijzonders, beneden meer afhaal sphere, boven ok, geen pin of creditcard

Datum van bezoek: december 2019

12 december 2019 beoordeeld

eenvoudig-maar zo lekker !! bezocht reeds + 200 verschillende pizzeria's !! deze komt in mijn top 3 :)

Datum van bezoek: december 2019
30 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier valt weinig over op te merken: een goede Italiaanse pizza zonder toeters en bellen. Grote pizza, dunne bodem, perfect gebakken, verse ingrediënten, smaakvolle tomatensaus en lekkere kruiden!
Interieur is wel redelijk krap.

Datum van bezoek: november 2019
24 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier toevallig langsgelopen en dachten we proberen wel een keer.
Pasta en pizza was super lekker. Dunne pizza bodem. Zeker een aanrader prijzen te vergelijken met Nederland.

Datum van bezoek: oktober 2019
17 augustus 2019 beoordeeld

Het restaurant oogt wat verouderd maar de gerechten zijn heel lekker en niet zo duur. De pizza's zijn heerlijk groot en smeuig, de gevulde pasta's ook zeker aan te raden.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Il Colosseo bekeken, bekeken ook

In Il Colosseo geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.