“Bezoek aan Brussel”
Beoordeling van Le Roy d'Espagne

Le Roy d'Espagne
Geclassificeerd als nr. 408 van 4.047 Restaurants in Brussel
Keukens: Europees
Meer informatie over het restaurant
Geschikt voor: Barscene, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
5 januari 2018 beoordeeld

Prachtig gelegen aan de grote markt in Brussel,zijn er binnen geweest tijdens de kerstperiode voor een lunch ,het eten is er matig en veel te duur voor de geleverde kwaliteit,de bediening is gehaast,duidelijk een toeristenval

Datum van bezoek: december 2017
royjphb, Responsable relations clients van Le Roy d'Espagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2018

Dear Gilbert,

Thank you for your visit and for this comment. We listen to every feedback (positive or negative) in order to improve our service.

We are happy that you have enjoyed our prestigious location as well as our view of the Grand-Place.

Regarding your meal, we are deeply sorry if it did not match your expectations and tastes. Did you ask our staff about it ? We encourage all our clients to contact our staff on the spot in order to find the best solution possible.

We hope to see you again at Le Roy d'Espagne!

12 december 2017 beoordeeld

Tijdens een weekendje Brussel heb ik hier twee keer gezeten samen met mijn vriendin. Prachtige locatie, met name de tafels dicht bij het raam zijn mooi in de winterdagen, jij kijkt dan uit op de grote markt. Het enige minpunt vond ik dat toen de obers van dienst wisselde wij moesten afrekenen, omdat de obers daar werken voor eigen fooi. Verder echt goed naar mijn zin gehad!

Datum van bezoek: januari 2017
royjphb, Responsable relations clients van Le Roy d'Espagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2017

Thank you for your visit and this feedback !

We are glad that you have enjoyed your experience at Le Roy d'Espagne as well as the view of the Grand-Place in the winter time.

Regarding the early payment of your bill, we have taken your comment into account and will discuss it in a following staff meeting.

We hope to see you again soon at Le Roy d'Espagne!

2 december 2017 beoordeeld

geen vriendelijke bediening. Veel te duur. uiteraard op de grote markt, maar juist daar mag je service en vriendelijkheid verwachten. Warme chocomelk was niet een lauw. daar je callets in smelten is niet mogelijk. Zuur gezicht als ik vroeg om terug op te warmen.

Datum van bezoek: december 2017
royjphb, Responsable relations clients van Le Roy d'Espagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2017

Thank you for visiting Le Roy d'Espagne!

We listen to all feedback (positive or negative) in order to improve our service.

We are very sorry to hear that you did not fully enjoy your visit. December is an intense month for Le Roy d'Espagne and our service can be impacted by the large affluence.

We would like to sincerely apologize if any member of our staff showed signs of tiredness due to the intensity of his/her shift. We usually have no problem in taking back food or drinks to the kitchen if it does not match the wishes of our customers.

We hope to see you again soon at Le Roy d'Espagne!

12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Qua locatie behoort deze zaak natuurlijk tot de top, alleen jammer dat de kwaliteit van het eten de wensen overlaat. Het aangeboden buffet was van zeer matige kwaliteit qua smaak, waren de aangeboden bereide groenten nog eerder rauw en werd het lauw i.p.v. warm opgediend. Indien het eten in het restaurant van dezelfde kwaliteit is als dat van de aangeboden buffetten dan kan je deze zaak beter links laten liggen.

Datum van bezoek: november 2017
royjphb, Responsable relations clients van Le Roy d'Espagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2017

Dear Tom,

First of all, We would like to thank you for your feedback! We listen to all our customers in order to always improve our service.

Regarding the quality of products served at Le Roy d'Espagne, we can assure you that all our meals are home-made with qualitative ingredients. With regard to cooking, We try to match the taste of all our customers, which can be difficult, especially in a banquet.

Furthermore, let it be known that a member of staff is always available on-site to answer to all your wants and needs. We encourage all our clients to ask the staff when their meal is not up to their desire in order for us to come up with a solution.

We hope to see you very soon at Le Roy d'Espagne!

5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het uitzicht mankeert niets aan. De service was wisselend maar zeker niet top. Prijzen zijn hoog (logisch op die plek). Maar daartegenover staat matige kwaliteit, biefstuk was doorgeslagen en bovendien van slechte smaak, verse groenten moeten met een vergrootglas gezocht worden. Ter opvulling van het bord worden er veel frietjes bij geserveerd, die overigens best lekker waren. Eentonige maaltijd gegeten dus.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Le Roy d'Espagne bekeken, bekeken ook

In Le Roy d'Espagne geweest? Deel je ervaringen!