“Erg lekkers Thais eten”

Keukens: Aziatisch, Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke service, verzorgd en hygiënisch. Curry was erg lekker. Nadeel is iets buiten her gezellige gedeelte rondom de markt. Absolute aanrader!

Datum van bezoek: september 2018

20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Iets gelegen buiten de drukke buurt voor toeristen. De borden worden versierd met een prop sla, peterselie,en een bloem. Deze ligt bij het voorgerecht en het hoofdgerecht. Het hoofdgerecht had twee pepertjes, maar was flauw. Matige keuken en redelijke prijs. Geen kredietkaart ! Te toeristisch, er is beter !

Datum van bezoek: juli 2018
2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afwisselende smaken, verse ingrediënten, kwaliteit prijs verhouding helemaal in orde.
Een aanrader! In de gerechten die wij hadden kwamen de verschillende gebruikte smaken goed tot hun recht. De porties zijn prima per persoon. Nadeel is dat overal rijst bij zit. Bij ons at iemand mee die rijst niet lekker vindt. Hij zou noedels krijgen maar kreeg gebakken rijst wat hij ook niet zo lekker vindt. Maar goed dat was dan ook het enige kritiekpuntje.

Datum van bezoek: april 2018
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, vriendelijke bediening, groene curry is erg pittig, wel lekker. De rode curry heeft veel smaak en is minder pittig

Datum van bezoek: februari 2018
8 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel we beiden voor een suggestie zijn gegaan was het niet bijster speciaal. Wel heel vriendelijke bediening en toffe open keuken.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Mam Mam bekeken, bekeken ook

In Mam Mam geweest? Deel je ervaringen!