“Smaakvol en betaalbaar”

Keukens: Aziatisch, Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afwisselende smaken, verse ingrediënten, kwaliteit prijs verhouding helemaal in orde.
Een aanrader! In de gerechten die wij hadden kwamen de verschillende gebruikte smaken goed tot hun recht. De porties zijn prima per persoon. Nadeel is dat overal rijst bij zit. Bij ons at iemand mee die rijst niet lekker vindt. Hij zou noedels krijgen maar kreeg gebakken rijst wat hij ook niet zo lekker vindt. Maar goed dat was dan ook het enige kritiekpuntje.

Datum van bezoek: april 2018

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, vriendelijke bediening, groene curry is erg pittig, wel lekker. De rode curry heeft veel smaak en is minder pittig

Datum van bezoek: februari 2018
8 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel we beiden voor een suggestie zijn gegaan was het niet bijster speciaal. Wel heel vriendelijke bediening en toffe open keuken.

Datum van bezoek: januari 2018
17 oktober 2017 beoordeeld

Deze Thai-Lao ligt in het centrum aan de uitgangsbuurt van de Kolenmarkt. Het restaurant is vrij klein, maar meestal vind je wel een plaatsje omdat aller er snel gaat.
De bediening is vlot en correct, het eten is vooral Thais en de menukezuze is ruim.
Je vind hier de vele klassiekers terug, bij een wokschotel met rode curry krijg je vooral veel vlees en groenten. Dus je krijgt waar voor je geld.

Datum van bezoek: oktober 2017
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier op vrijdagavond net voor de drukte. Er waren nog wat tafels vrij, maar binnen een half uur zat het helemaal vol. Het interieur is vrij hip met een kale stenen muur en open keuken.
De kaart biedt ruime keuze met gerechten uit Thailand en Laos. Vooraf hadden we een mix aan voorgerechtjes. Allemaal gefrituurd en niet zo bijzonder. De hoofdgerechten waren erg lekker. Goed gekruid en goed op smaak. Met een biertje erbij waren we voor zo'n 50 euro klaar met z'n tweeën.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Mam Mam bekeken, bekeken ook

In Mam Mam geweest? Deel je ervaringen!