TripAdvisor
Brussel
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Vlotte bediening en lekker gegeten”
Beoordeling van Fanny Thai

Fanny Thai
Geclassificeerd als nr. 201 van 4.436 Restaurants in Brussel
Keukens: Thais, Vietnamees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 september 2019 beoordeeld

Samen met collega's gaan eten. We hebben lunch menu genomen. Voor 9.50 hebben we waar voor ons geld gekregen. Het was lekker, vlotte bediening. Akoestiek was niet optimaal, veel lawaai.

Datum van bezoek: september 2019

29 augustus 2019 beoordeeld

Een aangenaam restaurant in een fijne straat. Ik heb de lunch genomen voor 9,50 euro (voorgerecht en hoofdgerecht). Vrij groot aanbod voor een mooie prijs. De vegetarische soep kon me niet bekoren (fletse groenten, weinig smaak), maar het rundvlees met rode curry was een absolute voltreffer. De ober was sympathiek.

22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijke Thaise gerechten. Bediening was aardig en vlot. Was eerlijk over het feit dat de dim sum als voorgerecht wel 20 minuten wachten was dus hebben we dat niet gedaan.

13 augustus 2019 beoordeeld

We waren aangenaam verrast.Toevallig voorbij gekomen en daar er om 18 u reeds heel wat volk op het terras zat hebben we niet getwijfeld om er te eten. We waren met 7 en hebben allemaal iets anders besteld maar binnen de kortste tijd waren we bediend.
Héél lekker,niet duur en vriendelijk personeel. Een aanrader!!

5 juni 2019 beoordeeld

In de Jules Van Praetstraat zitten er een tiental Thais-Vietnamese restaurants bij elkaar. Wij gingen af op de drukte op het terras en van wat we konden zien dat er aan gasten binnen zat. Dat bleek een goede graadmeter te zijn, want dit was een heel fijne ervaring. Heel vriendelijke en correcte bediening aan tafel, lekker, maar dan ook echt lekker eten, uitgebreide keuze waarbij het personeel je heel goed helpt, toffe suggesties, lekkere wijn, kortom, je ziet waarom deze zaak na een tijdje helemaal vol zat in tegenstelling tot sommige anderen in de buurt. Topadresje!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Fanny Thai bekeken, bekeken ook

In Fanny Thai geweest? Deel je ervaringen!