“Belgisch eten”

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
27 augustus 2018 beoordeeld

Je kan er stoemp saucisse eten en karbonaden en andere Belgische specialiteiten. Het is er lekker en gezellig. Het grote nadeel is dat je niet kan reserveren en dat het er soms toto buiten wachten is voor een plaatsje. Op tijd gaan, nog voor 19 uur, dat is wat je moet doen.

Datum van bezoek: september 2017

14 april 2018 beoordeeld

leuk restaurant. veel jonge mensen. een beetje ruig. vlotte bediening. je kan er niet pinnen. even geld pinnen om de hoek. Je kan er niet reserveren, dus kom op tijd. de mensen staan rustig te wachten in de rij - zelfs buiten - voor een tafel. personeel jaagt je niet op om snel plaats te maken. weer even wat anders dan de gelikte restaurant voor de toeristen.

Datum van bezoek: april 2018
23 maart 2018 beoordeeld

Het slechte restaurant in België, ze spreken niet Vlaams, de tafels zijn vies en lelijk. Het eten is vreselijk en ze accepterengeen karten.

Datum van bezoek: januari 2018
9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was er heel erg druk met een lange wachtrij tot bijna buiten. Dat maakte de ervaring iets minder prettig. De bedienig gebeurde vriendelijk en vlot. Ik kreeg een wel heel erg groot stuk varkensvlees waarvan ik de helft heb moeten laten staan. Jammer, want ik gooi niet graag eten weg. Het vlees woog zonder overdrijven zeker 400g en dat hoeft niet. Liever een kleiner stuk en een kleinere prijs...

Datum van bezoek: maart 2018
20 december 2017 beoordeeld

Hoewel het eten bij Fin de Siècle in orde is, was de overdreven drukte in de zaak een onaangenaam minpunt. Dit is blijkbaar een populair restaurant, ook voor toeristen, waardoor er voortdurend mensen binnen -en buitenliepen. Uiteindelijk stond er binnen een lange rij te wachten op een vrije plaats. Die drukte zorgde ervoor dat we niet echt aangenaam en op ons gemak konden eten. Jammer, want verder was dit wel een leuke zaak.

Datum van bezoek: oktober 2017

In Fin de Siècle geweest? Deel je ervaringen!